Jump to content

Ronaldinho

Recommended Posts

Geplaatst:

De signature in het geheel vind ik niet zo mooi.

De render is niet (goed) ingeblend.

De effecten zijn wel mooi opzich, maar de kleur van die effecten vind ik niet zo geweldig.

De tekst is ook wat simpel.

Geplaatst:

Ik ben er niet er niet tevreden over. De render is niet goed ingeblend, en slechte effecten. Ik vindt hem ook te donker. Ik vindt hem niet mooi, ik heb je veel betere sig's zien maken.

But,

Keep going

Gr,

Cabby

Geplaatst:

Voor een beginner is het helemaal niet slecht... maar ik vind hem wel lelijk ;) Maar het is een goede basis om beter te worden.

Probleem 1: Overbelicht... waarschijnlijk een Layer met een brush op Overlay gezet ? Niet al te mooi effect. Gebruik niet te vaak overlay... tenminste alleen voor andere technieken ;)

Probleem 2: Te mono. Probeer wat meer kleur er in te krijgen, hoe ? Nou gooi er wat Gradient maps er over heen... begin er mee om een Gradient Map er over heen te doen met 2 passende kleuren... zet de opacity op 70 %(wat je mooi vind) En doe dan een Black/white gradient map erover heen en zet deze op darken en speel met de opacity ;)

6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...