Kloep Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500X200 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerkingen: Ik lever in na jou ^^
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Accepted Ik lever het straks in en dan start de battle morgen ok? Bewerkt: 25 januari 2009 door zamg0d1
flippie13 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 i.v.m een MSN-gesprek ben ik de battle tegen kloep aangegaan, binnen een halfuurtje een sig gemaakt, en hier is ie dan
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Vote: Kloepie Ik vind Kloep zijn signature door de effecten er beter uitkomen. Bovendien vind ik de sig van Flippie uitermate begginner en niet echt mooi. Puur omdat je een blauwe achtergrond doet met een zwarte brush. Daardoor komt de zwarte render niet echt naarboven wat bij Kloep wel het geval is
Kloep Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Zou een liev modje even de titel willen verbeteren in stemmen tot en met 27 januari? Anders krijgen we geen stemmen meer.
Kloep Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Laatste stemdag! Zou misschien iemand zijn stem nog willen uitbrengen? Eén stem is zo weinig.
TomHagen Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Nou vooruit dan maar. Kloep: Mooie sig, goede effecten, het is een beetje leeg, maar niet saai. Tekst vind ik wel een stuk minder, een beetje afgeraffeld heb ik het idee. Border mag wel wat subtieler. flippie13: Erg druk, en nogal grauwe kleuren, het is erg onrustig. De tekst is groot en onduidelijk, moeilijk te lezen wat er staat. Een border had er ook nog wel omheen gekund. Stem: Kloep
iXr Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Vote: Kloep De kleuren zijn mooi, en het geheel past. Het design van flippie13 vind ik niks moet ik eerlijk zeggen, erg ama...
Remcconen Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 flippie13: Veel te donker. Ook niet vo veel effecten. Tekst kan beter. Probeer eens wat tutorials te volgen. 7/10 Kloep: Mooie sig. Goed gebruik gemaakt van de kleuren in het topje. Ook mooie effecten gebruik en textures. Ook je tekst begint steeds mooier te worden. 8.5/10 Stem: Kloep
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Stem: Kloep. Uitleg: Die van Flippie13 is te donker om iets echt goed te zien. Kloep heeft een veel heldere Sig gemaakt. Ik houd wel van Lichtere Sigs.
Ophion Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Stem Kloep. Kloep, je signature is te scherp! Dit zorgt voor een zeer lelijk effect. Je brushes (volgensmij met clipping mask?) Zijn zeer goed gelukt. Maar omdat je render te overscharpend is, krijgt dit ook niet zo'n leuk effect. Je achtergrond past goed bij de render en je effecten er bij, dit vind ik erg goed gekozen. Je signature is met één minpunt (overscharpend) een zeer gelukte signature. Flippie. Het beste voor jou is om even een paar tutorials er bij te pakken en wat nieuwe technieken leren. Je signature is te donker, en je effecten zijn niet mooi genoeg om deze battle te overwinnen. Je text is wel goed, maar hij is te onduidelijk mede door dat de rest van de signature donker is. Kloep, en Flippie, veel succes nog verder met de battle
Kloep Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Kloep, je signature is te scherp! Dit zorgt voor een zeer lelijk effect. Je brushes (volgensmij met clipping mask?) Zijn zeer goed gelukt. Maar omdat je render te overscharpend is, krijgt dit ook niet zo'n leuk effect. Je achtergrond past goed bij de render en je effecten er bij, dit vind ik erg goed gekozen.Je signature is met één minpunt (overscharpend) een zeer gelukte signature. Nee hoor, geen clipping masks of brushes. Gewoonweg textures. Maar in ieder geval bedankt voor je tip en stem!
-Matthijs- Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Kloep verdient een punt met deze overwinning en stijgt een plek in de ranking! Flippie13 is nog niet opgenomen in diezelfde ranking en heeft dus niets te verliezen. Kloep: +1 Flippie13: - Closed en updated.
Recommended Posts