Jump to content

codes


Tappa

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    3

  • _KoE_Mzungu

    3

  • Tappa

    3

  • TommyGunz

    2

Voer simpelweg de juiste toetsencombinatie in, dan zouden de cheats moeten werken. Deze zijn niet hoofdlettergevoelig, dus je hoeft de Shift-toets niet ingedrukt te houden. Je kunt ze ook gewoon ingame invoeren, daarvoor hoef je niet naar het menu. Er schijnen een aantal cheats te zijn die niet helemaal werken, dus ik raad je aan eerst te controleren of het alleen bij een specifieke cheat voorkomt, of bij allemaal. Je kunt natuurlijk ook even op WikiGTA kijken om te zien of je de cheat wel goed invoert: Klik

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken.

ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas)

Link to comment
Delen op andere websites

Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken.

ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas)

Dan zal je San Andreas af en toe wel eens een korte "freeze" hebben en leest hij die letters tijdens die "freeze" niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken.

ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas)

Dan zal je San Andreas af en toe wel eens een korte "freeze" hebben en leest hij die letters tijdens die "freeze" niet.

Ik heb overlaatst gezien dat de hotring 2 cheat niet werkt..

Link to comment
Delen op andere websites

Als San Andreas langzaam loopt, is het waarschijnlijk wat aan de zware kant voor je computer. Je kunt dan in het "Options" menu, de kwaliteit van het spel lager zetten. Bij GTA zie je echt geen verschil, maar het spel loopt wel veel sneller!

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA langzaam werkt (Had ik zelf ook...) ga naar de menu...

Options -> Display Setup -> Advanced -> en zet de Resolution op 640x480x16 Toen werkte het wel bij mij...

Succes!

Bewerkt: door Jorismartens
Link to comment
Delen op andere websites

En ik wil wel eens weten hoe je de Xploder codes moet invoeren. :Y
Dat werkt alleen voor de PS2 versie. Dan moet je met Action Replay Max (CD-Rom, te koop op bol.com voor rond de 30 euro) gebruiken om je savegame van de PS2 naar de PC te halen. Dan plaats je de codes in de savegame. En dan plaats je hem weer terug op je PS2. Ik weet ook niet precies hoe dit werkt, dus correct me if I'm wrong.

Je kan beter een gratis trainer voor de PC versie downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...