Tappa Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 de codes werken niet bij gta sanandreas wat moet ik doen code invoeren en dan enter indrukken of zoe iets Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Voer simpelweg de juiste toetsencombinatie in, dan zouden de cheats moeten werken. Deze zijn niet hoofdlettergevoelig, dus je hoeft de Shift-toets niet ingedrukt te houden. Je kunt ze ook gewoon ingame invoeren, daarvoor hoef je niet naar het menu. Er schijnen een aantal cheats te zijn die niet helemaal werken, dus ik raad je aan eerst te controleren of het alleen bij een specifieke cheat voorkomt, of bij allemaal. Je kunt natuurlijk ook even op WikiGTA kijken om te zien of je de cheat wel goed invoert: Klik Veel succes! Bewerkt: 25 januari 2009 door Silverbyte Reageren
Tappa Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 alvast bedanjt maar ik heb het geprobeerd maar het lukt gewoon niet Reageren
TommyGunz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken. Reageren
Tappa Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken. ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas) Reageren
JeGe Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken. ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas) Dan zal je San Andreas af en toe wel eens een korte "freeze" hebben en leest hij die letters tijdens die "freeze" niet. Reageren
Gates. Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Druk geen andere toetsen in tijdens het invoeren (ga bijvoorbeeld niet lopen). Doe het rustig, letter voor letter (of teken voor teken bij de consoles). Van cheats kun je vrij zeker zijn dat ze werken. ik weet ook wel hoe ik het moet doen want zelf heb ik ook vice city maar bij sanandreas werkt het gewoon niet en o ja nog een ding hij is langzaam (sanandreas) Dan zal je San Andreas af en toe wel eens een korte "freeze" hebben en leest hij die letters tijdens die "freeze" niet. Ik heb overlaatst gezien dat de hotring 2 cheat niet werkt.. Reageren
DutchStyle Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Die doet het bij mij ander prima (op ps2) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Op de PS2 komt dit probleem niet voor. Op de PC moet je de cheat in dat geval een paar keer achter elkaar typen, totdat je de melding "Cheat Activated" in de linker bovenhoek krijgt. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Als San Andreas langzaam loopt, is het waarschijnlijk wat aan de zware kant voor je computer. Je kunt dan in het "Options" menu, de kwaliteit van het spel lager zetten. Bij GTA zie je echt geen verschil, maar het spel loopt wel veel sneller! Reageren
Jorismartens Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Als GTA langzaam werkt (Had ik zelf ook...) ga naar de menu... Options -> Display Setup -> Advanced -> en zet de Resolution op 640x480x16 Toen werkte het wel bij mij... Succes! Bewerkt: 28 januari 2009 door Jorismartens Reageren
Gast Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 En ik wil wel eens weten hoe je de Xploder codes moet invoeren. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 En ik wil wel eens weten hoe je de Xploder codes moet invoeren. Dat werkt alleen voor de PS2 versie. Dan moet je met Action Replay Max (CD-Rom, te koop op bol.com voor rond de 30 euro) gebruiken om je savegame van de PS2 naar de PC te halen. Dan plaats je de codes in de savegame. En dan plaats je hem weer terug op je PS2. Ik weet ook niet precies hoe dit werkt, dus correct me if I'm wrong. Je kan beter een gratis trainer voor de PC versie downloaden. Reageren
Gates. Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Even terug over die Hotring Cheat. Ik heb het over deze: Hotring Racer 2 VPJTQWVR2L1CircleRightUpCircleR2BlackLBRightLRRightUpBBlack Werkt die bij jullie? Bij mij gebeurd er echt niets.. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Heb je het van WikiGTA? Zoja? Heb je het uitgeprint? Dan kun je het nakijken... Klik anders even Hier! Hotring Racer 1, werkt die dan wel? Die cheat is dan PDNEJOH. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.