JeGe Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Als San Andreas langzaam loopt, is het waarschijnlijk wat aan de zware kant voor je computer. Je kunt dan in het "Options" menu, de kwaliteit van het spel lager zetten. Bij GTA zie je echt geen verschil, maar het spel loopt wel veel sneller! Hier wil ik even iets op zeggen. Zet jij AA eerst maar eens uit en dan op 3.. eens kijken of jij verschil ziet Reageren
RobbieB Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Typ gewoon de cheat in, dit is toch het gemakkelijkste van het makkelijkste . Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Typ gewoon de cheat in, dit is toch het gemakkelijkste van het makkelijkste . Sommige mensen kunnen niet zo snel typen, dan is het soms wat lastiger voor mensen. Kan je ons vertellen wát je intypt? Je moet namelijk voor de Hotring PDNEJOH intypen, en niet "hotring" Reageren
dark-killer Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Hallo, Ik zit met het volgende probleem, ik heb GTA San Andreas V1 eergister geinstalleerd en een beetje gespeeld. Toen dacht ik gisteravond laat ik maar eens gaan cheaten. Alleen als ik de cheat code's gewoon intype tijdens het spelen werken ze niet? Weet iemand hoe dit komt? Mvg, dark-killer. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Je moet er zeker van zijn dat je hem juist hebt getypt. Ook mag het niet te snel of traag gebeuren. Probeer het gewoon op een aantal verschillende manieren. Dan zal het vanzelf wel lukken. Overgins maakt het qua cheats niks uit welke versie je hebt. Dus ben je niet in de war met mods? Want daarvoor moet je wel rekening houden met welke versie je hebt. Reageren
dark-killer Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Je moet er zeker van zijn dat je hem juist hebt getypt.Ook mag het niet te snel of traag gebeuren. Probeer het gewoon op een aantal verschillende manieren. Dan zal het vanzelf wel lukken. Overgins maakt het qua cheats niks uit welke versie je hebt. Dus ben je niet in de war met mods? Want daarvoor moet je wel rekening houden met welke versie je hebt. Nee, ik ben niet in de war met mods. Ik zal het nog een keer proberen ik houd jullie op de hoogte . Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Nee, ik ben niet in de war met mods. Ik zal het nog een keer proberen ik houd jullie op de hoogte .In het geval dat je niet in de war bent met mods doe je toch iets anders fout. Want de versie heeft zeker niks met cheats te maken. Wel voor andere cheats die je met een cheat device gebruikt. Maar ik weet niet zeker of dit ook zo is met pc spellen. Reageren
AFCARICK Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Hallo, Ik heb bij GTA san andreas op de PC per ongeluk een cheat ingevoerd maar ik weet niet welke.. Is er een manier waarop ik kan zien welke cheat ik ingevoerd heb zodat ik deze weer uit kan schakelen? groet Rick Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Hallo,Ik heb bij GTA san andreas op de PC per ongeluk een cheat ingevoerd maar ik weet niet welke.. Is er een manier waarop ik kan zien welke cheat ik ingevoerd heb zodat ik deze weer uit kan schakelen? groet Rick Nee, voor zover ik weet kan je dat niet zien. Ik hoop wel voor je dat het niet een schadelijke cheat is, zoals de Riot-cheat. Als het deze wel is, en je hebt ook gesaved, nadat je hem hebt ingevoerd, dan kom je daar wel achter bij de missie Madd Dogg. Madd Dogg zal dan te vroeg springen, waardoor het onmogelijk is om deze missie te voltooien. Als je dit overkomt, is de enige oplossing nog door een nieuwe game te starten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 De Riot Glitch is zéér easy op te lossen, klik. Maak je dus geen zorgen als je die cheat hebt ingevoerd. Reageren
AFCARICK Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Nee die is het niet want ik heb het spel er gewoon mee uitgespeeld maar dan zal het wel een weather cheat zijn ofzo, maar in ieder geval niet schadelijk dus.. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Nee die is het niet want ik heb het spel er gewoon mee uitgespeeld maar dan zal het wel een weather cheat zijn ofzo, maar in ieder geval niet schadelijk dus..Nee, niet schadelijk dus. En aangezien je het spel er gewoon mee uit hebt gespeeld, is het ook niet echt een heel groot probleem dat je niet weet welke cheat . Bewerkt: 22 februari 2009 door Bossinkje Moderator gedrag wordt niet op prijs gesteld. Reageren
mikeandreas Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik heb op gta 3 een code dat je iemand anders word maar is die code er ook voor sanandreas (ps2) als die er is mag ik hem dan van je heben ([/size]wel serieus) bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Alle codes voor de PS2 staan op >>WikiGTA<<. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hallo iedereen die dit leest, Ik had een vraagje of je als je GTA San Andreas voor de computer hebt, of je dan als code bijvoorbeeld "BANSHEE" typt en dat hij dan voor je verschijnt, of is dit niet zo?? Hier is een link naar WikiGTA.nl waar zo'n code staat: Link Slamvan ( pick-up ) Dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel. Hopelijk kan een van iemand die op dit forum "rondzwerft" mij helpen. Alvast bedankt voor de (hopelijk) goede reacties... P.S. Ik vraag dit omdat ik nog geen San Andreas heb en dus kan ik het ook niet uittesten. mazzel, GTA_153 ---hopelijk goede reacties want dan van zo: naar zo: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.