Jump to content

codes


Tappa

Recommended Posts

Hier is een link naar WikiGTA.nl waar zo'n code staat: Link Slamvan ( pick-up ) Dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel. :dans:
De code waar jij naar verwijst bij de Slamvan is het voertuig-ID nummer in het spel. Elk voertuig heeft zo'n nummer, maar dat is niet de cheat om dat voertuig te krijgen. Alle cheats voor GTA SA staan op de Cheats (GTA San Andreas) pagina. Zowel voor PS2, PC als Xbox.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    3

  • _KoE_Mzungu

    3

  • Tappa

    3

  • TommyGunz

    2

Even terug over die Hotring Cheat. Ik heb het over deze:

Hotring Racer 2 VPJTQWVR2L1CircleRightUpCircleR2BlackLBRightLRRightUpBBlack

Werkt die bij jullie? Bij mij gebeurd er echt niets..

nu heb je de cheat van de pc ps2 en de xbox opgeschreven

je meot goed kijken naar het geen welk dat gta san andreaxopstaat

niet al dat daar staat intypen

anders lukt het zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je spel een beetje langzaam loopt, schuif je de camera naar boven of beneden met je muis, of ga een interior binnen, enn typ dan de code, toen ik SA voor het eerst speelde op de PC, had ik er ook last van, maar als je mooie, snelle raohics wilt, verander je het naar 1240x1204x16<== en niet x32, zo gaat het sneller, en is het best mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je spel een beetje langzaam loopt, schuif je de camera naar boven of beneden met je muis, of ga een interior binnen, enn typ dan de code, toen ik SA voor het eerst speelde op de PC, had ik er ook last van, maar als je mooie, snelle raohics wilt, verander je het naar 1240x1204x16<== en niet x32, zo gaat het sneller, en is het best mooi.

Dat betekent dat je 16 bits kleuren hebt. Je hebt dus in feite 2× zo weinig kleuren (echt mooi is het niet hoor). Je kan beter gewoon een lagere resolutie hebben (800×640) of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekent dat je 16 bits kleuren hebt. Je hebt dus in feite 2× zo weinig kleuren (echt mooi is het niet hoor). Je kan beter gewoon een lagere resolutie hebben (800×640) of iets dergelijks.
Ik weet het, maar het is beter do hoogste resolutie X16 dan een haperende X32
Link to comment
Delen op andere websites

als je codes hebt moet je ze ook goed intypen of drukken

bv de cheat hesoyam

op de wikigta staat het in hoofdletters maar je moet het gwn intypen zoals het staat zonder hoofdletters

pak ook de chat voor allen de pc of allen de xbox of ps2

anders lukt het voor geen kramp(dzn lukt het niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...