_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hier is een link naar WikiGTA.nl waar zo'n code staat: Link Slamvan ( pick-up ) Dan begrijpen jullie beter wat ik bedoel. De code waar jij naar verwijst bij de Slamvan is het voertuig-ID nummer in het spel. Elk voertuig heeft zo'n nummer, maar dat is niet de cheat om dat voertuig te krijgen. Alle cheats voor GTA SA staan op de Cheats (GTA San Andreas) pagina. Zowel voor PS2, PC als Xbox. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Even terug over die Hotring Cheat. Ik heb het over deze:Hotring Racer 2 VPJTQWVR2L1CircleRightUpCircleR2BlackLBRightLRRightUpBBlack Werkt die bij jullie? Bij mij gebeurd er echt niets.. nu heb je de cheat van de pc ps2 en de xbox opgeschreven je meot goed kijken naar het geen welk dat gta san andreaxopstaat niet al dat daar staat intypen anders lukt het zeker niet. Reageren
LukRacer Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Als je spel een beetje langzaam loopt, schuif je de camera naar boven of beneden met je muis, of ga een interior binnen, enn typ dan de code, toen ik SA voor het eerst speelde op de PC, had ik er ook last van, maar als je mooie, snelle raohics wilt, verander je het naar 1240x1204x16<== en niet x32, zo gaat het sneller, en is het best mooi. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Als je spel een beetje langzaam loopt, schuif je de camera naar boven of beneden met je muis, of ga een interior binnen, enn typ dan de code, toen ik SA voor het eerst speelde op de PC, had ik er ook last van, maar als je mooie, snelle raohics wilt, verander je het naar 1240x1204x16<== en niet x32, zo gaat het sneller, en is het best mooi. Dat betekent dat je 16 bits kleuren hebt. Je hebt dus in feite 2× zo weinig kleuren (echt mooi is het niet hoor). Je kan beter gewoon een lagere resolutie hebben (800×640) of iets dergelijks. Reageren
LukRacer Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dat betekent dat je 16 bits kleuren hebt. Je hebt dus in feite 2× zo weinig kleuren (echt mooi is het niet hoor). Je kan beter gewoon een lagere resolutie hebben (800×640) of iets dergelijks.Ik weet het, maar het is beter do hoogste resolutie X16 dan een haperende X32 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 En vanaf nu weer on-topic graag. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 als je codes hebt moet je ze ook goed intypen of drukken bv de cheat hesoyam op de wikigta staat het in hoofdletters maar je moet het gwn intypen zoals het staat zonder hoofdletters pak ook de chat voor allen de pc of allen de xbox of ps2 anders lukt het voor geen kramp(dzn lukt het niet) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.