Jump to content

Probleempje door trainer


KillerZero86

Recommended Posts

Ik voltooide de flying school met een gemiddelde van alles brons, dus er stond keurig een Rustler. Maar aangezien ik toch wel graag alle 3 de vliegtuigen wou, heb ik via de Crazy Trainer +151 de hele flying school op 100% gezet, maar er stond nog steeds alleen de rustler. Onder een I in de trainer stond: For end of school its necessary to complete last task! Dus ik deed de laatse missie (parachute springen) opnieuw maar nog steeds geen andere vliegtuigen. Weet iemand hoe/of ik dit nog kan herstellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die trainer ook. Ik heb ook eens gedaan dat ik helemaal niet met de school bezig ging, maar gewoon de trainerfunctie gebruikte. Toen stonden er helemaal geen vliegtuigen. Die trainerfunctie werkt gewoon niet goed. Maar je kunt de trainer wel voor andere handige dingen gebruiken zoals volledige vliegskill, bevroren stopwatch, onverwoestbaar voertuig etc. De trainer blijft dus handig, maar je zult er wel wat voor moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...