Ziceykr Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo Ik had onlangs GTA IV gekocht en toen ik het wou installeren gebeurde dit : 1ste cd klaar 2de erin gedaan 30 % krijg ik dit (kijk bij bijlage) Kan iemand me A.U.B helpen Alvast harstikke bedankt MVG Ziceykr ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het leven is hard dat je moet je weten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Bewerkt: 25 januari 2009 door PSP-Keeper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ziceykr Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Al gedaan MVG Ziceykr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ziceykr Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Kijk ff op je CD of er geen stof opzit, of andere soort vuiltjes, CD er opnieuw in stoppen, en nog eens proberen mvg Al gedaan MVG Ziceykr :o toch gelukt na een paar keer H. Bdnkt MVG Ziceykr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Weet je zeker dat je hebt spel hebt gekocht? Anders ben je namelijk opgelicht. De Setup is nep, dus we mogen je niet verder helpen met eventuele verdere problemen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.