Miek Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hallo medeGTAForummers, Nu yesyesyes GTA IV naar de PC komt vraag ik me af wat je minimaal zal nodig hebben om het op PC te kunnen spelen. Het zal zwaarder worden dan GTA SA en m'n PC kan nauwelijk GTA Vice City aan. Zal het compatibel zijn met Windows 2000? Ik heb ook XP, maar daar heb ik geen internet op. Ik heb op de 2 Windows's geen service pack en de hardware PC is wat sloom en kan geen videos met zware mediaspelers, bv WinAmp afspelen. Wel van vlot mediaplayer. Ik vraag me af wat ik moet doen om GTA IV te kunnn spelen. Ik heb: Windows XP, 2000. Een CD-ROM speler. Niets meer Ik heb niet: DVD speler(waarvaar je GTA SA speelt) Geen graphische kaarten, Geen service Pack Alles niet Wat moet ik doen zonder een hele PC te kopen wat onmogelijk lijkt? Bedankt! Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk niet dat Rockstar er speciaal voor gaat zorgen dat IV compatible is met 2000. Immers, 2000 wordt ook niet meer geüpdate door Microsoft. Aangezien je pc nauwelijks VC kan en je geen Service Packs hebt geïnstalleerd, lijkt me het zeer waarschijnlijk dat je pc niet goed genoeg is voor IV. Ik laat dit topic wel open staan om mogelijke systeemeisen te posten. Eén topic voor een spel waarvan de eisen nog niet bekend zijn, lijkt me meer dan genoeg. Reageren
Follow Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk niet dat Rockstar er speciaal voor gaat zorgen dat IV compatible is met 2000. Immers, 2000 wordt ook niet meer geüpdate door Microsoft. Aangezien je pc nauwelijks VC kan en je geen Service Packs hebt geïnstalleerd, lijkt me het zeer waarschijnlijk dat je pc niet goed genoeg is voor IV.Ik laat dit topic wel open staan om mogelijke systeemeisen te posten. Eén topic voor een spel waarvan de eisen nog niet bekend zijn, lijkt me meer dan genoeg. Reken maar zeker op 1 systeemeis, Vista. Die kans is super groot. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb een Windows Vista Home Premium, met 2 GB Ram, Dual Processor met 1,6 GHz kloksnelheid. Zou dat net genoeg zijn voor GTA IV, of net niet? Reageren
Miek Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Dus Windows XP zal het niet aankunnn? Wat *** dom! Bewerkt: 6 augustus 2008 door Thundercover Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Dus Windows XP zal het niet aankunnn? Wat *** dom! Dat denk ik wel hoor, een game maken die zowel met XP als Vista compatible is, is nog altijd mogelijk. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ook XP-gebruikers GTA4 kunnen draaien. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Dus Windows XP zal het niet aankunnn? Wat *** dom! Dat denk ik wel hoor, een game maken die zowel met XP als Vista compatible is, is nog altijd mogelijk. Het lijkt me niet meer dan logisch dat ook XP-gebruikers GTA4 kunnen draaien. Vooral als je bedenkt dat een groot deel van de PC gebruikers nog altijd XP heeft Ik heb een Windows Vista Home Premium, met 2 GB Ram, Dual Processor met 1,6 GHz kloksnelheid. Zou dat net genoeg zijn voor GTA IV, of net niet? Krap, maar ik weet niet wat voor videokaart je hebt... Dat is een belangrijke factor bij dit soort spellen Bewerkt: 6 augustus 2008 door Galiorix Reageren
caion Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik denk niet dat Rockstar er speciaal voor gaat zorgen dat IV compatible is met 2000. Immers, 2000 wordt ook niet meer geüpdate door Microsoft. Aangezien je pc nauwelijks VC kan en je geen Service Packs hebt geïnstalleerd, lijkt me het zeer waarschijnlijk dat je pc niet goed genoeg is voor IV.Ik laat dit topic wel open staan om mogelijke systeemeisen te posten. Eén topic voor een spel waarvan de eisen nog niet bekend zijn, lijkt me meer dan genoeg. Reken maar zeker op 1 systeemeis, Vista. Die kans is super groot. XP!!! Dat komt is ook nog iets hoor , word ook nog geupdate , weet je nog SP3 Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb een Windows Vista Home Premium, met 2 GB Ram, Dual Processor met 1,6 GHz kloksnelheid. Zou dat net genoeg zijn voor GTA IV, of net niet? Ik denk het net niet, je kloksnelheid is niet bepaald hoog voor de nieuwere generatie games. Kijk maar naar Assassin's Creed op de pc, die vraagt al 2,6 GHz Kloksnelheid. Ik verwacht zelf dat de specificaties ongeveer het zelfde zullen zijn als AC, misschien zelfs nog wat hoger, Assassin's Creed vraagt nameklijk: Besturingssysteem: Windows XP, Windows Vista Geheugen: (1000 MB) 1GB dus Geheugen Vista: 2 GB Processor Pentium 4: 2,6 GHz Hardeschijfruimte: 8,0 - 8,5 GB Videokaart: 256 MB Reageren
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Hij zal zeker XP ook aankunnen. Verder ben ik volledig eens met gammie_ hierboven. Bewerkt: 6 augustus 2008 door Thabit Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 trouwens je heb sinds kort ook programma's die sommige spellen die voor vista zijn op windows xp te kunnen spelen is eht wel wat slechter maar het kan maar zeg nouw zelf hij zal heus wel op xp speel baar zijn Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb een Windows Vista Home Premium, met 2 GB Ram, Dual Processor met 1,6 GHz kloksnelheid. Zou dat net genoeg zijn voor GTA IV, of net niet? Ik denk het net niet, je kloksnelheid is niet bepaald hoog voor de nieuwere generatie games. Kijk maar naar Assassin's Creed op de pc, die vraagt al 2,6 GHz Kloksnelheid. Ik verwacht zelf dat de specificaties ongeveer het zelfde zullen zijn als AC, misschien zelfs nog wat hoger, Assassin's Creed vraagt nameklijk: Besturingssysteem: Windows XP, Windows Vista Geheugen: (1000 MB) 1GB dus Geheugen Vista: 2 GB Processor Pentium 4: 2,6 GHz Hardeschijfruimte: 8,0 - 8,5 GB Videokaart: 256 MB Een 2,6GHz PIV is heel wat anders dan een 1,6GHz Dual-Core.. Is niet te vergelijken, mijn 2,4Ghz quadcore draait assassin's creed met alles op de hoogste stand. Maargoed als je je PC wilt upgraden, WACHTEN. In november heb ben je misschien wel 200 euro minder kwijt aan de zelfde PC die je nu zou kopen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Een 2,6GHz PIV is heel wat anders dan een 1,6GHz Dual-Core.. Is niet te vergelijken, mijn 2,4Ghz quadcore draait assassin's creed met alles op de hoogste stand. Zoveel heb ik er niet verstand van, ging puur van de getalletjes uit. Toch vreemd dat dat er nooit bij vermeld wordt. Er staat eigenlijk overal standaard zoveel GHz ect. Maargoed als je je PC wilt upgraden, WACHTEN. In november heb ben je misschien wel 200 euro minder kwijt aan de zelfde PC die je nu zou kopen. Geld dat ook voor eventuele onderdelen? Volgens mij veranderd in iedergeval daar de prijs in 4 maanden niet zo gigantisch, aangezien mijn paar maanden oude Seasonic voeding ook nog voor de zelfde prijs te koop wordt aangeboden. Daarnaast moet je ook wel über fan zijn, om een hele nieuwe pc te kopen, dat zal je ook zo rond de 500-700 euro kosten, wil je een redelijk gamers pc'tje Kan je eingelijk nog beter een Xbox 360 Gta IV bundel kopen. Bewerkt: 6 augustus 2008 door gammie_ Reageren
Miek Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Als een moderator hier graag het systeemeis GTA IV PC topic wil van maken mag gerust de topictitel veranderen. Ik verander dan ook m'n eerste post Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Nee hoor gammie_, op een xbox kun je namelijk niet modden Ik denk dat de eisen niet veel meer zullen zijn dan bijvoorbeeld Crysis ofzo. Hopelijk maakt R* de eisen snel bekend! @ Miek, met jouw PC kan je GTA IV niet eens installeren, omdat het denk ik op en DVD komt en niet op CD, en jij hebt een CD drive. Voor goede PC(onderdelen) kun je ook een op Alternate kijken Nog eens @ Miek, dat topic heb ik al gemaakt Klik Bewerkt: 6 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.