Woetsha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Vista en games = epic epic fail.Ik weet niet of jij ooit Windows Vista hebt gehad, maar ik speel Crysis, COD4, NFS Pro street, The Club, Counter-Strike, GRID, GTA Vice City, GTA San Andreas, Rainbow Six Vegas 2, UEFA 2008, Kane & Lynch, Assassins Creed, Hitman 4,... perfect op mijn computer. Je hebt er hogere systeemeisen voor nodig.Misschien word het wel eens tijd dat je je pc moet upgraden, met een pentium 4 komt je er niet meer door...Ik weet waardoor het komt dat mensen Vista slecht vinden, ze hebben een XP computer, downloaden Vista illigaal en zetten het op hun pentium 4. Dan kan je inderdaad zeggen dat Vista slecht is. Maar als je al een dual-core en 2GB geheugen hebt kom je er zeker goed door met Vista. Niet verdomde grafische blingbling die ervoor zorgt dat je slomer gaat. @.@Leg mij dan eens uit waarom de meerderheid van de gamers een zeer goede vista skin zoekt voor hun XP ! Bewerkt: 18 augustus 2008 door Woetsha Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik hoop dat mijn pc 'm wel aankan.. AMD 2200+, kloksnelheid ongeveer 1.8ghz Powercolor radeon x1650 512mb videokaart 2gb ram drie belangrijkste dingen die ik uit mn hoofd weet.. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 enigste voor deel van vista is derict x 10.00 en binnen kort 10.01 wilt ook op xp verschijnen alleen microsoft legt in de weg Reageren
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 enigste voor deel van vista is derict x 10.00 en binnen kort 10.01 wilt ook op xp verschijnen alleen microsoft legt in de weg Dus is het illegaal Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 enigste voor deel van vista is derict x 10.00 en binnen kort 10.01 wilt ook op xp verschijnen alleen microsoft legt in de weg Dus is het illegaal hoezo illegaal? kijk vista hebt alleen voor deel direct x 10.00 en binnen kort 10.01 Nvdia schijnt direct x 10.00 en 10.01 naar windows xp willen brengen (heb ik gehoord van iemand) want heel veel mensen houwen het op xp Reageren
Naudin Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 enigste voor deel van vista is derict x 10.00 en binnen kort 10.01 wilt ook op xp verschijnen alleen microsoft legt in de weg Dus is het illegaal hoezo illegaal? kijk vista hebt alleen voor deel direct x 10.00 en binnen kort 10.01 Nvdia schijnt direct x 10.00 en 10.01 naar windows xp willen brengen (heb ik gehoord van iemand) want heel veel mensen houwen het op xp Het is niet illegaal als Windows het officieel uitbrengt voor XP. Maar er zijn mensen bezig met het hacken van Directx 10 voor XP. Dat is wel illegaal meen ik. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Nou, daar ben ik dus een voorstander van . Ook al is het illegaal. (klote Vista). Bewerkt: 18 augustus 2008 door stefaneke Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Nou, daar ben ik dus een voorstander van . Ook al is het illegaal. (klote Vista). ik ben het met je eens Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik weet nog niet op ik IV koop, want ik heb bijna alle gta's op 1 en 2 na. En ik heb de laatste 2 die ik heb gekocht [lcs en vcs] maar 1 dag gespeeld.. En daarom vind ik het zonde van me geld Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoe interessant de battle tussen XP en Vista ook is, laten we gewoon terug gaan naar het doel van het topic: discussiëren over mogelijke systeemeisen voor GTA4. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ik heb even een aanbieding gezien voor een nieuwe PC, en ik zou deze graag kopen. Maar ik wil even zeker weten of m'n videokaart wel goed is. De videokaart is een ATI HD3450, en het heeft 256 MB geheugen. Ik denk dat dit net iets te weinig geheugen is, niet? En als dit te weinig is, kan ik dan er gewoon nog eens 256 MB bij steken, of hoe moet dat? Een hele videokaart vervangen dan? Voor de rest heeft de PC 3 GB Ram, 320 GB HDD, en een Quad-Core 2,4 GHz. Ik krijg er ook nog eens een 19" scherm bij, en dat allemaal voor maar € 599. Ik denk dat ik het wel zou doen. ^^ Reageren
xgaming Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Voor 600 euro kan je beter krijgen. Had dit gisteren voor Evan samengesteld: Deze eerste pc heeft een goede videokaart, maar een wat mindere CPU. Deze pc heeft een betere CPU en een wat mindere videokaart. Persoonlijk zou ik dan voor de eerste gaan tenzij je 100 euro hebt kan je eventueel de tweede nemen. Succes. EDIT: Ik weet niet 100% zeker of deze PC's GTA IV op high gaan trekken, dat durf ik niet te zeggen, maar ik weet wel zeker dat ze minimaal op low lopen. Ik geef je het advies nog even te wachten tot half oktober / wanneer systeem vereisten bekend zijn. Bewerkt: 19 augustus 2008 door xgaming Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Bedankt voor je reactie, maar je moet er wel rekening meehouden dat het een Quad Core is, 3GB RAM heeft, en er een 19" beeldscherm bijzit. Ik wil gewoon weten of de videokaart het wel zou doen als ik GTA IV op high zet, en zoniet: moet ik dan een betere kopen, of hoe gaat dat in z'n werk? Reageren
xgaming Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Bedankt voor je reactie, maar je moet er wel rekening meehouden dat het een Quad Core is, 3GB RAM heeft, en er een 19" beeldscherm bijzit. Ik wil gewoon weten of de videokaart het wel zou doen als ik GTA IV op high zet, en zoniet: moet ik dan een betere kopen, of hoe gaat dat in z'n werk? Oh sorry had niet gelezen dat er een 19" TFT bij zat. Maar bij de AMD kan je voor 20 - 25 euro meer al een Quad Core Krijgen. 3GB ram is ook niet super duur, alleen als je 2 kitjes van dit geheugen haalt heb je 4GB i.p.v. 3. EDIT: Ik weet vrijwel 99,9% zeker dat een HD3450 het niet gaat trekken op high. Waarom niet? Omdat het een low-end kaart is. Deze kaart is geschikt voor kantoor gebruik en video's opnemen / decoderen. Dat is het wel. Een videokaart verwijderen: 1.Schakel de stroom uit 2. Open de kast 3. Zoek de videokaart op 4. Ontlaad jezelf aan bijv. de CV (Centrale Verwarming) zolang hij maar een aarde heeft. 5. Schroef achteraan het schroefje los 6. Haal de stekker eruit (zal bij deze kaart er niet op zit omdat hij niet zoveel energie verbruikt, lees meer dan 75W) 7. Haal de videokaart uit de kast (grijp de PCB of het koper ,waarmee de kaart vast zit, niet vast. Leg je wijsvinger op de zijkant van het PCB (het afgezaagde gedeelte) en pak hem aan de achter kant op waar je het schroefje uitgehaald hebt (Zilver, Chrome kleur)). 8. Leg in een anti statisch zakje Plaatsen 1. Ontlaad jezelf aan bijv. de CV (Centrale Verwarming) zolang hij maar een aarde heeft. 2. Haal de videokaart voorzichtig uit de verpakking. (grijp de PCB of het koper ,waarmee de kaart vast zit, niet vast. Leg je wijsvinger op de zijkant van het PCB (het afgezaagde gedeelte) en pak hem aan de achter kant op waar je het schroefje uitgehaald hebt (Zilver, Chrome kleur)). 3. Schuif hem in de gleuf waar de oude videokaart uitkwam 4. Controleer of de videokaart goed in de gleuf zit 5. Schroef de schroef in het gaatje achter bij de videokaart 6. Sluit de PCI-E kabel aan in de connector (6 of 8 pins). 7. Controleer alles nog 1 keer voor de zekerheid. 8. Sluit de kast 9. Zet de stroom er weer op 10. Start de computer op 11. Installeer de laatste drivers 12. Klaar! Bewerkt: 19 augustus 2008 door xgaming Reageren
Wickedmen Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 kan mijn computer het aan denk je 768 mb ram nvidia geforche 6600 met 256 mb amd athlothon dual core 3800+ 2.0 ghz meer kan ik er ook niet van maken omdat ik op vakantie ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.