NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Zou dit GTA:IV aan kunnen? Ik denk het niet. Je RAM geheugen ligt zeker te laag, je processor gaat volgens mij iets te traag, en je vrije Harde Schijf geheugen is zeker te weinig. Daarnaast is je videokaart ook niet zo toppie. Als ik jou was zou ik een hele nieuwe PC kopen. Ik denk het niet zamg0d1, als je GTA IV echt op de PC wilt kunnen spelen moet je minstens wat meer werkgeheugen hebben, denk ik.En een snellere pocessor kan er ook wel bij. Edit: 1 minuut te laat Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kunt op verschillende computersites kijken zoals Informatique of Alternate. Reageren
ikt Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) [...]GTA IV krijgt verassende lage systeemeisen neem ik aan. Dat denk ik juist ook, door lage systeem eisen te hanteren spreek je een breder publiek aan en hoeft niet iedereen meteen zijn PC te upgraden om het spel te kunnen draaien. Ik denk ook dat het spel ook gewoon voor XP geschikt wordt en de systeem eisen voor XP gebruikers lager zullen liggen als bij Vista, omdat Vista een stuk zwaarder is... Als je alle techinische dingen doorlijkt, zul je wel merken dat het niet zulke hoge syteemeisen nodig heeft. Alleen afwachten of de RAGE engine er ook zo over denkt. Maar ik denk dat deze dingen het meeste eisen van je computer: - Reflecties op de auto's en de nieuwe shaders. - Echte schaduws, die gebruik maken van het model, niet van een low-quality model van het model. - De vele objecten die beïnvloed kunnen worden door de physics. - Belichting v/d characters. Bewerkt: 24 augustus 2008 door ikt Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 [...]Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kan geen goede computer kopen voor 150, je zult daar minstens een euro of 500 aan moeten besteden Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik zal min specs dan ook maar eens posten, met flitskikker info tool Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: BOVEN Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: P5B BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 10/26/06 20:34:04 Ver: 08.00.12 Processor Model: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz Kloksnelheid: 2135 MHz Geheugen Grootte: 1023 MB RAM Harde schijf Bestandstype: FAT32 Grootte: 763,73 GB Vrije ruimte: 607,52 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 7300 LE Beeldprocessor: GeForce 7300 LE Geheugengrootte: 512 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.9371 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024x768 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Broadcom Model: Bluetooth-audio van hoge kwaliteit DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik zal min specs dan ook maar eens posten, met flitskikker info tool Je hebt in ieder geval genoeg harde schif ruimte Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 [...]Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kan geen goede computer kopen voor 150, je zult daar minstens een euro of 500 aan moeten besteden daar word ik nou boos om waarom hebben ze nergens een degelijke PC voor dat geld? Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik zal min specs dan ook maar eens posten, met flitskikker info tool Je hebt in ieder geval genoeg harde schif ruimte externe harde schijf van 500 gig, en dan nog 146gig in de pc zelf Reageren
xgaming Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 *img*daar word ik nou boos om waarom hebben ze nergens een degelijke PC voor dat geld? Nou je kan opzich wel een goedkope PC kopen die waarschijnlijk GTA IV wel aankan alleen niet op high. Misschien net aan low. Tussen de 300 en 400 euro zit je toch gauw voor een PC die GTA IV aankan (denk ik). Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 [...]Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kan geen goede computer kopen voor 150, je zult daar minstens een euro of 500 aan moeten besteden daar word ik nou boos om waarom hebben ze nergens een degelijke PC voor dat geld? Omdat je dat geld alleen al kwijt bent voor een degelijke videokaart. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 [...]Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kan geen goede computer kopen voor 150, je zult daar minstens een euro of 500 aan moeten besteden daar word ik nou boos om waarom hebben ze nergens een degelijke PC voor dat geld? Omdat je dat geld alleen al kwijt bent voor een degelijke videokaart. ik heb niks aan een Video kaart. HEB EEN LAPTOP Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 [...]Nou kan iemand zeggen waar ik voor 150 euro een PC kan kopen? Je kan geen goede computer kopen voor 150, je zult daar minstens een euro of 500 aan moeten besteden daar word ik nou boos om waarom hebben ze nergens een degelijke PC voor dat geld? Omdat je dat geld alleen al kwijt bent voor een degelijke videokaart. ik heb niks aan een Video kaart. HEB EEN LAPTOP Ben je nou debiel of niet? Weet je zelf eigenlijk wel waar je het over hebt? Reageren
Harrison Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Computer Fabrikant: Dell Computer Corporation Computermodel: OptiPlex GX270 Computernaam: DELL270 Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Dell Computer Corp. Model: 0R2472 BIOS Fabrikant: Dell Computer Corporation BIOS Model: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A06 Processor Model: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz Kloksnelheid: 2793 MHz Geheugen Grootte: 510 MB RAM Harde schijf Bestandstype: CDFS Grootte: 37.19 GB Vrije ruimte: 20.51 GB Videokaart Model: Intel® 82865G Graphics Controller Beeldprocessor: Intel® 82865G Graphics Controller Geheugengrootte: 96 MB Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.3762 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1152x864 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 72 Hz Geluidskaart Fabrikant: Analog Devices, Inc. Model: SoundMAX Integrated Digital Audio DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Is dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Lukt je niet, je hebt geen videokaart Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) je ram en 'videokaart'geheugen lijken mij nogal klein te zijn. qua processor zit je wel goed zie hierboven Bewerkt: 24 augustus 2008 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.