Jump to content

Systeemeisen GTA4

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
info.gifGegenereerd door fkinfotl.gif Flitskikker InfoTool

Is dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien?

Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850)

Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen.

EDIT: Ook zie hierboven. :7

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
  • Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

26

• Hanneswasco

23

• Galiorix

19

• Harrison

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850)

Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen.

Mvg,

Flitskikker

Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... :cya:

Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... :cya:

En wat denk je daaraan te hebben? Zo groot zal GTA wel niet zijn :7

Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

En wat denk je daaraan te hebben? Zo groot zal GTA wel niet zijn :7

Inderdaad, en zo'n grote ruimte op je Harde Schijf is écht wel duur (denk aan 200 euro ofzo). Je kan beter een kleinere externe harde schijf kopen, met maar 250, 320 of 500 GB, en dan houd je wat geld over voor een betere videokaart, RAM geheugen etc.

Geplaatst:

en dan nog 1.5 TB. :7 dat krijg je bijna nooit helemaal vol, ik heb een pc met 146 gb inter geheugen, en 500 extern, en heb nog 2/3 over, en het staat uiteindelijk al goed vol. :D

koop een externe harde schijf van 500gb (90 euro) en dan een goede videokaart (tussen 22 en 500 euro)

en daar zou je al goed mee moeten zitten.

:cya:

Als je later niet genoeg vrije ruimte hebt kun je gewoon later een externe schijf erbij kopen ofzo. Heb ik ook gedaan. 500GB heb je al idd voor €80,- ofzo

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

Je kan beter een nieuwe vidseokaart halen xD

Geplaatst:

Ja, en een extra geheugenbankje is ook geen overbodige luxe. 510MB is eigenlijk gewoon veel te weinig :Y

Heb je een PCI-E of AGP slot, dan kan je idd eens gaan kijken voor een goeie videokaart zoals gta-pilot al aangaf ^_^

• 2 weken later...

510 mb ram? K wist niet dat er nog zulke computers bestonden... K dacht toch wel dat ze allemaal al wel meer dan 1 gig hadden, en als ze minder hebben zullen die computers vast niet sterk genoeg zijn voor gta4. En ook niet genoeg uitbreidbaar, tenzij je gewoon alles verwisselt behalve de behuizing... :bonk:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

510 mb ram? K wist niet dat er nog zulke computers bestonden... K dacht toch wel dat ze allemaal al wel meer dan 1 gig hadden, en als ze minder hebben zullen die computers vast niet sterk genoeg zijn voor gta4. En ook niet genoeg uitbreidbaar, tenzij je gewoon alles verwisselt behalve de behuizing... :bonk:

Op de een of andere manier haalt de computer er altijd iets af. Zo had ik eerst 2047MB ram i.p.v. 2048. Ook geeft mijn PC nu aan dat ik 3,25 GB ram heb oftewel 3327MB wat ook niet klopt omdat het 3372 moet zijn. Eigenlijk klopt het bij mij helemaal niet omdat ik 4GB erin heb zitten maar dat komt omdat ik een 32bit OS heb met nog geen SP1 geïnstalleerd :clown:

EDIT: Tuurlijk bestaan die computers, tegenwoordig kan je ze nog steeds krijgen computers met 512MB ram. Al is dit echter niet veel. En zoals je zegt kan die computer waarschijnlijk geen GTA IV draaien simpelweg omdat ie te weinig RAM heeft (Andere componenten niet mee genomen).

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Mvg,

Flitskikker

Je kan beter een nieuwe vidseokaart halen xD

Ik zal eerder voor een nieuwe pc gaan, of op zijn minst al het spul nieuw, nieuw moederbord, geheugen, processor, videokaart en voeding. Ik zou zekers geen 1.5TB hd gaan halen 1. Die zijn te duur. 2. als je die 40gb al niet eens vol krijgt, hoe moet dat dan met 1.5 tb? Je kunt beter een 100gb halen ofzo.

Geplaatst:

Heey, ik weet niet of dit genoeg is:

Behuizing

Type Procase Helios AX

Uitvoering Midi Tower

5,25 inch, extern 4 bay(s)

3,5 inch, extern 2 bay(s)

3,5 inch, intern 5 bay(s)

Formaat (BxHxD) 185 x 411 x 480 mm

Voeding

Vermogen 350 Watt

Processor

Omschrijving Intel® Core 2 Duo E7200 (2,53 GHz)

Fabrikantcode -

Kloksnelheid 2x 2533 MHz

Level 2 Cache 2x 1536 KB

Bussnelheid 1066 MHz (Quadpumped)

Socket 775

Geheugen

Omschrijving 2048 MB DDR2

Totaal capaciteit 2.048 MB

Aantal modules 2

Type SDRAM-DDR2

Standaard DDR2-667

Grafisch

Grafische chip GeForce 8500 GT

Interface PCIe x16

Geheugen 512 MB

Aansluitingen 1x VGA, 1x DVI en 1x S-Video

Chipset

Intel® 945GC

Netwerk

10/100 MBit/s

Optische drives

DVD-Brander

Harddisk

320 GB bruikbaar, SATA / 7200rpm / 16MB / 8.9ms

Cardreader

CF I, CF II, MD, SD, MMC, SM, MS, MS Duo, MS PRO, MS PRO Duo

Features

Procase CardReader

Besturingssysteem

Windows Vista Home Premium (OEM)

Software

Roxio Creator 9 suite en Phoenix Recovery Pro, KPN Backup Online

Of http://www.alternate.nl/html/product/PC-Sy...mplete+systemen

Deze wil ik gaan kopen in November ong. Is dit genoeg?

Geplaatst:
[...]

Deze wil ik gaan kopen in November ong. Is dit genoeg?

Ik denk dat je met deze computer net zal toekomen, maar als ik jou was zou ik toch nog wachten tot de systeemeisen bekend zijn, en zeker niet die computer kopen. De prijs is gewoon veel te hoog! Voor zo'n PC mag je maximum 400 euro vragen. Voor 500 euro kan je veel betere PC's krijgen. Gewoon even naar promoties zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...