Flitskikker Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 24 augustus 2008 door Flitskikker Reageren
Harrison Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... Reageren
Naudin Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... En wat denk je daaraan te hebben? Zo groot zal GTA wel niet zijn Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... En wat denk je daaraan te hebben? Zo groot zal GTA wel niet zijn Inderdaad, en zo'n grote ruimte op je Harde Schijf is écht wel duur (denk aan 200 euro ofzo). Je kan beter een kleinere externe harde schijf kopen, met maar 250, 320 of 500 GB, en dan houd je wat geld over voor een betere videokaart, RAM geheugen etc. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 en dan nog 1.5 TB. dat krijg je bijna nooit helemaal vol, ik heb een pc met 146 gb inter geheugen, en 500 extern, en heb nog 2/3 over, en het staat uiteindelijk al goed vol. koop een externe harde schijf van 500gb (90 euro) en dan een goede videokaart (tussen 22 en 500 euro) en daar zou je al goed mee moeten zitten. Reageren
Naudin Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Als je later niet genoeg vrije ruimte hebt kun je gewoon later een externe schijf erbij kopen ofzo. Heb ik ook gedaan. 500GB heb je al idd voor €80,- ofzo Bewerkt: 26 augustus 2008 door Naudin Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... Je kan beter een nieuwe vidseokaart halen xD Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ja, en een extra geheugenbankje is ook geen overbodige luxe. 510MB is eigenlijk gewoon veel te weinig Heb je een PCI-E of AGP slot, dan kan je idd eens gaan kijken voor een goeie videokaart zoals gta-pilot al aangaf Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) 510 mb ram? K wist niet dat er nog zulke computers bestonden... K dacht toch wel dat ze allemaal al wel meer dan 1 gig hadden, en als ze minder hebben zullen die computers vast niet sterk genoeg zijn voor gta4. En ook niet genoeg uitbreidbaar, tenzij je gewoon alles verwisselt behalve de behuizing... Bewerkt: 11 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
xgaming Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) 510 mb ram? K wist niet dat er nog zulke computers bestonden... K dacht toch wel dat ze allemaal al wel meer dan 1 gig hadden, en als ze minder hebben zullen die computers vast niet sterk genoeg zijn voor gta4. En ook niet genoeg uitbreidbaar, tenzij je gewoon alles verwisselt behalve de behuizing... Op de een of andere manier haalt de computer er altijd iets af. Zo had ik eerst 2047MB ram i.p.v. 2048. Ook geeft mijn PC nu aan dat ik 3,25 GB ram heb oftewel 3327MB wat ook niet klopt omdat het 3372 moet zijn. Eigenlijk klopt het bij mij helemaal niet omdat ik 4GB erin heb zitten maar dat komt omdat ik een 32bit OS heb met nog geen SP1 geïnstalleerd EDIT: Tuurlijk bestaan die computers, tegenwoordig kan je ze nog steeds krijgen computers met 512MB ram. Al is dit echter niet veel. En zoals je zegt kan die computer waarschijnlijk geen GTA IV draaien simpelweg omdat ie te weinig RAM heeft (Andere componenten niet mee genomen). Bewerkt: 11 september 2008 door xgaming Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Gegenereerd door Flitskikker InfoToolIs dit nog net genoeg om GTA: IV te draaien? Dat zou een wonder zijn, want met een onboard Intel videokaart kun je niet veel. (Bij mij haperde GTA2 zelfs met een Intel 82850) Geheugen en Processor zijn wel ongeveer goed genoeg (voor de minimum specs), alleen je hardeschijf zal wel vol komen. EDIT: Ook zie hierboven. Mvg, Flitskikker Wauw, niet genoeg dus hé? Dat wordt dus inkopen, inkopen en nog eens inkopen... Ik denk dat ik maar eerst een 1.5TB HDD ga kopen... Je kan beter een nieuwe vidseokaart halen xD Ik zal eerder voor een nieuwe pc gaan, of op zijn minst al het spul nieuw, nieuw moederbord, geheugen, processor, videokaart en voeding. Ik zou zekers geen 1.5TB hd gaan halen 1. Die zijn te duur. 2. als je die 40gb al niet eens vol krijgt, hoe moet dat dan met 1.5 tb? Je kunt beter een 100gb halen ofzo. Reageren
Venzio Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Heey, ik weet niet of dit genoeg is: Behuizing Type Procase Helios AX Uitvoering Midi Tower 5,25 inch, extern 4 bay(s) 3,5 inch, extern 2 bay(s) 3,5 inch, intern 5 bay(s) Formaat (BxHxD) 185 x 411 x 480 mm Voeding Vermogen 350 Watt Processor Omschrijving Intel® Core 2 Duo E7200 (2,53 GHz) Fabrikantcode - Kloksnelheid 2x 2533 MHz Level 2 Cache 2x 1536 KB Bussnelheid 1066 MHz (Quadpumped) Socket 775 Geheugen Omschrijving 2048 MB DDR2 Totaal capaciteit 2.048 MB Aantal modules 2 Type SDRAM-DDR2 Standaard DDR2-667 Grafisch Grafische chip GeForce 8500 GT Interface PCIe x16 Geheugen 512 MB Aansluitingen 1x VGA, 1x DVI en 1x S-Video Chipset Intel® 945GC Netwerk 10/100 MBit/s Optische drives DVD-Brander Harddisk 320 GB bruikbaar, SATA / 7200rpm / 16MB / 8.9ms Cardreader CF I, CF II, MD, SD, MMC, SM, MS, MS Duo, MS PRO, MS PRO Duo Features Procase CardReader Besturingssysteem Windows Vista Home Premium (OEM) Software Roxio Creator 9 suite en Phoenix Recovery Pro, KPN Backup Online Of http://www.alternate.nl/html/product/PC-Sy...mplete+systemen Deze wil ik gaan kopen in November ong. Is dit genoeg? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 [...]Deze wil ik gaan kopen in November ong. Is dit genoeg? Ik denk dat je met deze computer net zal toekomen, maar als ik jou was zou ik toch nog wachten tot de systeemeisen bekend zijn, en zeker niet die computer kopen. De prijs is gewoon veel te hoog! Voor zo'n PC mag je maximum 400 euro vragen. Voor 500 euro kan je veel betere PC's krijgen. Gewoon even naar promoties zoeken. Reageren
Venzio Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik heb even gezocht: https://maxict.nl/product/485970/Aspire_M32...cs/#detailfield voor $416-, en hij is beter als de andere volgends mij. Hij hoeft niet echt vloeiend te draaien maar ik wil wel een goede pc die wel wat game's aankan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.