Jump to content

Systeemeisen GTA4

Recommended Posts

Geplaatst:

ik hebe en tijdje geleden in de vakantie die monster pc van acer gehad die oranje met die hele gaare kast

zal die het denk je aan kunnen?

Als je even de specs post, er zijn zoveel computers van Acer ^_^

• Reacties 328
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

26

• Hanneswasco

23

• Galiorix

19

• Harrison

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik twijvel of GTA IV mijn PC aankan.

Mijn computerspecs:

Windows XP Home Edition

4 CPU 3.00 GHz

Nvidia 6200 TurboCache

1280 × 1024 (34 bit)(60 Hz)

DirectX 9.0c

1024 Ram

Compaq Presario 061

Geplaatst: (bewerkt)

Met Die nvidia 6200 kun je het echt wel vergeten, die kan SA nog niet eens goed aan. :N. Ik heb die kaart ook een tijdje gehad. En je RAM is ook een beetje aan de kleine kant denk ik...

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Je weet niet wat je zegt. Mijn PC kan San Andreas zonder problemen aan, en Just Cause had ook niet eens héél klein probleempje, en tot slot Test Drive Unlimited was ook niet te véél voor mijn PC. ^_^

Je weet niet wat je zegt. Mijn PC kan San Andreas zonder problemen aan, en Just Cause had ook niet eens héél klein probleempje, en tot slot Test Drive Unlimited was ook niet te véél voor mijn PC. ^_^

Ik weet wel wat ik zeg want ik moest op 1280x1024 met 16 Bit kleuren om nog een acceptabele framerate te krijgen. Heb die kaart ook gehad :Y

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ik moet mijn processor + moederbord + geheugen vervangen als ik GTA IV goed wil kunnen spelen en dat ben ik in deze dagen ook van plan dus dat komt goed uit.

Specs:

CPU: amd athlon 64 3500+ 939 :-(

Moederbord: asus A8V-VM SE(939) :-(

Geheugen: GeIL 2 GB DDR Cas 2,5

Video: Club 3D HD 4850 (512MB)

PSU: 430W Coolermaster I-Green Power

Virro de nieuwe pc ben ik dus zowiezo een nieuwe processor, geheugen en moederbord nodig en eventueel een sterkere voeding en een 2e HD 4850 voor wat extra grafische kracht. :clown:

Geplaatst:
Ik denk dit ongeveer:

Minimum Requirements

CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz

Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)

RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista

HDD: 8GB

Internet: 256k+

Optical Drive: DVD

Software: DX9.0c with Windows XP

Recommended Requirements

CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)

Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent

RAM: 1.5Gb

HDD: 8GB

Internet: 512k+ (128k+ upstream)

Optical Drive: DVD

Software: DX10 with Windows Vista

Hmm dit zal ik ook denken!! mensen denken dat t allemaal maar hoge prestatie's moet zijn maar niet nodig, dit is goed ;)

Geplaatst:

Ik weet wel wat ik zeg want ik moest op 1280x1024 met 16 Bit kleuren om nog een acceptabele framerate te krijgen. Heb die kaart ook gehad :Y

Waarom draai je hem dan niet op 1024x768? :?

Geplaatst:

Waarom draai je hem dan niet op 1024x768? :?

Omdat dat niet zo'n mooi beeld geeft op mijn 19" beeldscherm. ^_^

Met Die nvidia 6200 kun je het echt wel vergeten, die kan SA nog niet eens goed aan. :N. Ik heb die kaart ook een tijdje gehad. En je RAM is ook een beetje aan de kleine kant denk ik...

Ik had een nVidia 6200 Turbo Cache en die kon GTA San Andreas wel prima aan, maar het ligt er maar net aan welke versie je hebt want er is ook nog een versie zonder Turbo Cache en die is een stuk slechter.

@Ottoman: ik denk niet dat je computer GTA IV aan kan, de systeem eisen zullen een stuk hoger liggen als de games die je eerder noemde.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Oke, dan kunnen jullie wel goed GTA aan, en ik niet. Maar ik weet 100% zeker dat je GTA 4 wel kunt schudden op die kaart. De nieuwste games als Crysis en CoD4 kunnen ook niet op die kaart :N

Geplaatst:
Oke, dan kunnen jullie wel goed GTA aan, en ik niet. Maar ik weet 100% zeker dat je GTA 4 wel kunt schudden op die kaart. De nieuwste games als Crysis en CoD4 kunnen ook niet op die kaart :N

Dat komt ook door het gemis van Shadermodels en al die dingen. TDU, Just Cause en GTA San Andreas zijn geen grafische wonders en hebben niet van die geweldige kaarten nodig om te kunnen draaien, met GTA IV zal dat wel anders zijn.

Thanks Galiorix voor je info. :tu:

Ik ga misschien volgende week een nieuwe videocard kopen, maar welke is echt géén probleem voor GTA IV?

Bewerkt: door Ottoman 47

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...