De Stofzuiger Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Waarschijnlijk de 280gtx,maar de 280gtx,maar de requirements zijn nog niet bekend. En hij is te snel voor jou systeem. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Thanks Galiorix voor je info. Ik ga misschien volgende week een nieuwe videocard kopen, maar welke is echt géén probleem voor GTA IV? Budget graag. Reageren
Naudin Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Thanks Galiorix voor je info. Ik ga misschien volgende week een nieuwe videocard kopen, maar welke is echt géén probleem voor GTA IV? http://tweakers.net/pricewatch/219359/asus...-htdp-512m.html Reageren
Miek Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Mijn domme pc: Computer Fabrikant: VIA Technologies, Inc. Computermodel: VT8601 Computernaam: W2KPC Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Model: M787CLR BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: VIA Samuel 2 Kloksnelheid: 666 MHz Geheugen Grootte: 246 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 149,05 GB Vrije ruimte: 141,62 GB Videokaart Model: VIA Tech VT8361/VT8601 Graphics Controller Beeldprocessor: KLE/PLE Geheugengrootte: 8 MB Drivers: trid3d.dll, versie 6.13.10.3137 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardmonitortypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024x768 Kleurkwaliteit: 16-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Creative Technology Ltd. Model: Sound Blaster Live! 24-bit DirectX Versie: 9.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows 2000 Professional Versie: 5.0.2195 Service Pack: Service Pack 4 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Nee miek, helaas. Betwijfel zelfs of GTA Vice City het wel doet op jouw PC Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Nee miek, helaas. Betwijfel zelfs of GTA Vice City het wel doet op jouw PC Hij doet het maar alles is in slowmotion. Zou ik een add-on voor m'n PC kunnen kopen? Dat hij dan wel IV aankan? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan beter een nieuwe PC kopen. Die PC upgraden is eigenlijk onmogelijk Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan beter een nieuwe PC kopen. Die PC upgraden is eigenlijk onmogelijk ja je moederbord enzo is waarschijnlijk zo oud daar kan niks nieuws meer op. Als ik jou was zou ik idd gewoon een nieuwe computer kopen. Zelf losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is altijd voordeliger mja dat moet je dan wel kunnen. Reageren
Miek Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan beter een nieuwe PC kopen. Die PC upgraden is eigenlijk onmogelijk ja je moederbord enzo is waarschijnlijk zo oud daar kan niks nieuws meer op. Als ik jou was zou ik idd gewoon een nieuwe computer kopen. Zelf losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is altijd voordeliger mja dat moet je dan wel kunnen. Maar hij werkt wel snel. En er kunnen veel dingen op. Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Je kan beter een nieuwe PC kopen. Die PC upgraden is eigenlijk onmogelijk ja je moederbord enzo is waarschijnlijk zo oud daar kan niks nieuws meer op. Als ik jou was zou ik idd gewoon een nieuwe computer kopen. Zelf losse onderdelen kopen en in elkaar zetten is altijd voordeliger mja dat moet je dan wel kunnen. Maar hij werkt wel snel. En er kunnen veel dingen op. Ja maar je kunt er dus niet fatsoenlijk spellen op spelen. En als je wel gewoon fatsoenlijk applicaties kunt draaien kun je aannemen dat vooral je videokaart slecht is. Maar dan moet je eigelijk toch een nieuwe processor omdat goeie videokaart en slechte/oude processor niet echt goed samengaaan. En waarschijnlijk is jou moederbord zo oud, dat er geen moderne processor op kan. Dus zou je ook een nieuw moederbord moeten kopen. En dan zul je ook nieuw geheugen moeten kopen en daar is je moederbord denk ik ook te oud voor. Reageren
Pmixer Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Lui ik denk dat ze gta Iv best wel een beetje gaan veranderen wand als je zo'n Super pc van 1000,- nodig hebt dan koopt dus bijna niemand het spel tenminste gta VC was het best verkochte spel dus ik denk niet dat ze te veel mee moetten doen alleen het veranderen van grapjics enzo Reageren
Naudin Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Lui ik denk dat ze gta Iv best wel een beetje gaan veranderen wand als je zo'n Super pc van 1000,- nodig hebt dan koopt dus bijna niemand het speltenminste gta VC was het best verkochte spel dus ik denk niet dat ze te veel mee moetten doen alleen het veranderen van grapjics enzo Zo hoeve niks te veranderen. Ze moeten alleen de functie maken dat je bepaalde dingen uit kan zetten en lagere resolutie enzo. Reageren
L156 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hallo, Wat denken jullie.Kan mijn computer GTA IV aan? Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: System Manufacturer - Computermodel: System Name - Computernaam: BRIANT - Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. - Model: A7V600-X - BIOS Fabrikant: Award Software, Inc. - BIOS Model: Award Modular BIOS v6.0 Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: AMD Athlon XP 1900+ - Kloksnelheid: 1600 MHz Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 512 MB RAM Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype: CDFS - Grootte: 149,04 GB - Vrije ruimte: 78,16 GB Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce4 MX 4000 - Beeldprocessor: GeForce4 MX 4000 - Geheugengrootte: 128 MB - Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.9371 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Plug en Play-monitor - Schermresolutie: 1024x768 - Kleurkwaliteit: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Analog Devices, Inc. - Model: SoundMAX Integrated Digital Audio DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Professional - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 2 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Gr Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Waarschijnlijk niet, je videokaart is veel te oud, en heeft te weinig geheugen (512 MB is aangeraden), je hebt te weinig RAM geheugen (zal waarschijnlijk 2 GB of meer zijn), je processor draai te traag (je zal toch wel op z'n minst 2 Ghz kloksnelheid moeten hebben). Hier bestaan trouwens al heel wat topics over, kijk best even hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.