Fedmas Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hey, Ik had laast Linux en XP op 1 schijf geinstalleerd, alleen ik wou nou weer alleen XP installeren, opnieuw. Ik doe de CD erin, Doe start vanaf CD, maar het lukte niet. hij ging gelijk door naar het Keuzescherm uit XP of Linux. Wie weet er hoe ik er voor kan zorgen dat ik Xp erop krijg? Ik heb gewoon een cd waar Xp op staat. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ga naar je BIOS en zet als eerste bootprioriteit je dvd/cd speler waar die windows cd in zit. Reageren
Fedmas Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dat had ik al gedaan, lukte niet. ik heb nou de Linux particie(ofzo) Verwijdert, toen geformatteerd, etc. ben nou aan het installeren, alleen loopt me installatie steeds vast. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Dat had ik al gedaan, lukte niet. ik heb nou de Linux particie(ofzo) Verwijdert, toen geformatteerd, etc. ben nou aan het installeren, alleen loopt me installatie steeds vast. beschadigde CD? Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) idd cd beschadigd ( of cd speler ) of je harde schijf kapot Bewerkt: 27 januari 2009 door Scrtz Reageren
David22 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Misschien moet je even vertellen waarbij het vastloopt, dit kan ons namelijk vertellen waar het door komt. Loopt hij bijvoorbeeld bij het formatteren vast, zal het aan je HDD liggen. Loopt hij vast bij het kopiëren, zal het aan de CD liggen. Enzovoort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.