Jump to content

Opnieuw XP installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik had laast Linux en XP op 1 schijf geinstalleerd, alleen ik wou nou weer alleen XP installeren, opnieuw.

Ik doe de CD erin, Doe start vanaf CD, maar het lukte niet. hij ging gelijk door naar het Keuzescherm uit XP of Linux. Wie weet er hoe ik er voor kan zorgen dat ik Xp erop krijg? Ik heb gewoon een cd waar Xp op staat.

Geplaatst:

Dat had ik al gedaan, lukte niet. ik heb nou de Linux particie(ofzo) Verwijdert, toen geformatteerd, etc. ben nou aan het installeren, alleen loopt me installatie steeds vast.

Geplaatst:
Dat had ik al gedaan, lukte niet. ik heb nou de Linux particie(ofzo) Verwijdert, toen geformatteerd, etc. ben nou aan het installeren, alleen loopt me installatie steeds vast.

beschadigde CD?

Geplaatst: (bewerkt)

idd cd beschadigd ( of cd speler ) of je harde schijf kapot

Bewerkt: door Scrtz
Geplaatst:

Misschien moet je even vertellen waarbij het vastloopt, dit kan ons namelijk vertellen waar het door komt. Loopt hij bijvoorbeeld bij het formatteren vast, zal het aan je HDD liggen. Loopt hij vast bij het kopiëren, zal het aan de CD liggen. Enzovoort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...