Jump to content

65,50 % en kom niet verder!


dann-E

Recommended Posts

Ik ben pas bij 65,50 % Heb de hoofdmissie uitgespeeld, maar ik kom niet meer verder,

ik spreek met vrienden af om te gaan drinken, racen, poolen enz, maar zelfs dan loopt me percentage niet op,

ook kan ik geen duiven vinden! ik heb er maar 1 gevonden van de ??

Graag wat hulp! dankjewel!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kun je de 100% Checklist vinden. Het kaartje voor de duiven vind je trouwens hier: Klik

@Hieronder:

Wat sympathieker mag ook wel, mensen zoals dit houden dit forum levend, en een gekke vraag is het helemaal niet.

Bewerkt: door Tjerk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben pas bij 65,50 % Heb de hoofdmissie uitgespeeld, maar ik kom niet meer verder,

ik spreek met vrienden af om te gaan drinken, racen, poolen enz, maar zelfs dan loopt me percentage niet op,

ook kan ik geen duiven vinden! ik heb er maar 1 gevonden van de ??

Graag wat hulp! dankjewel!

wat een omg

jij maakt een account aan voor alleen dit vraagje

ik heb het antwoord

kijk rond!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben pas bij 65,50 % Heb de hoofdmissie uitgespeeld, maar ik kom niet meer verder,

ik spreek met vrienden af om te gaan drinken, racen, poolen enz, maar zelfs dan loopt me percentage niet op,

ook kan ik geen duiven vinden! ik heb er maar 1 gevonden van de ??

Graag wat hulp! dankjewel!

wat een omg

jij maakt een account aan voor alleen dit vraagje

ik heb het antwoord

kijk rond!

Als hij een ander topic had gemaakt met een vraagje dat niet op het forum stond, zei je dit dan nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met de hulp van WikiGTA ook de 100% bereikt, dus dan moet het jou ook lukken. Maak gebruik van de vindplaatsen, controleer regelmatig je email. Via je email (ingame) krijg je namelijk opdrachten van Brucie om bepaalde voertuigen te stelen. Daarnaast zijn er nog diverse zijmissies en random characters. Je hebt nog genoeg te doen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met de hulp van WikiGTA ook de 100% bereikt, dus dan moet het jou ook lukken. Maak gebruik van de vindplaatsen, controleer regelmatig je email. Via je email (ingame) krijg je namelijk opdrachten van Brucie om bepaalde voertuigen te stelen. Daarnaast zijn er nog diverse zijmissies en random characters. Je hebt nog genoeg te doen. Succes ^_^

Haha ja dat heb ik gemerkt, ik ben nu op duivenjacht, het zijn er gelukkig niet zo veel (hm-hm)

en ik had ook gezien dat je met een politie wagen 30 criminelen moet afmaken, ze hebben echt aan alles gedacht, en ik maar denken dat ik alleen de hoofdmissie moest uitspelen om 100 % te halen haha..!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...