Jump to content

Objectlimiet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er is in San Andreas een bepaald objectlimiet, dat is volgens mij rond de 18000. Is dit limiet voor unieke objects (dus dat ik oneindig bestaande objects toe kan voegen) of voor alle objects in heel de staat (dus dat 2x een object van een straat als 2 telt in het limiet)?

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
Er is in San Andreas een bepaald objectlimiet, dat is volgens mij rond de 18000. Is dit limiet voor unieke objects (dus dat ik oneindig bestaande objects toe kan voegen) of voor alle objects in heel de staat (dus dat 2x een object van een straat als 2 telt in het limiet)?

Het limiet geld alleen voor aparte objecten. In SA en andere spellen worden veel objecten vaker gebruikt. Als je een object hebt toegevoegd, kan je die oneindig (oneindig, wat is oneindig :cab:) het object plaatsen. Alleen het aanmelden ervan telt als limiet, anders zou het heel hard gaan. In SA zie je wel die kartonnen dozen... Als die allemaal mee zouden tellen zou het heel hard gaan. Nee, eentje word ermee geteld (want één is er aangemeld).

Geplaatst:

Om Beagle's post te verduidelijken:

Je kunt maximaal 5 extra objecten aan de GTA3.img of een zelfgemaakte .img toevoegen.

En oneindig keer een bestaand of toegevoegd object toevoegen aan de San Andreas map.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
Om Beagle's post te verduidelijken:

Je kunt maximaal 5 extra objecten aan de GTA3.img of een zelfgemaakte .img toevoegen.

En oneindig keer een bestaand of toegevoegd object toevoegen aan de San Andreas map.

Grtz RD :cya:

Ik heb een stuk of 20 bestanden toegevoegd.. Dus nieuwe .col .txd en .dff bestanden .. Dus je kan er meer dan 5..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...