Jump to content

GTA SA start niet!


mvv1992

Recommended Posts

Ik heb net GTA SA weer eens geinstaleerd maar niet wil ik hem spelen (dus druk op het icoontje van SA) maar dan gebeurt er helemaal niks. Ik hoor wel het geluid van de computer (dit geluid maakt ie altijd als ie een spel opstart) maar dan houd dat geluid op (normaal komt het spel dan) maar dan gebeurt er niks.

Het is wel gek want ik heb het spel al heel erg vaak gespeeld. nu is die even van mijn computer af geweest. Nu instaleer ik hem dus weer maar dan gebeurd er niets.

Wie kan mij helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd GTA gewoon opnieuw te installeren? Misschien dat het daarna wel weer werkt. Dat heb ik ook een paar keer gehad. Of je PC opnieuw opstarten, en kijken of ie het daarna misschien wél doet :)

mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Vaak blijft het configuratie-bestand gta_sa.set staan op de PC als je SA verwijdert. Tussendoor zou je je PC veranderd kunnen hebben waardoor een nieuw configuratie-bestand nodig is. Ga naar de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand gta_sa.set, probeer het dan nog eens.

PS Controleer ook of er eventueel nieuwe drivers beschikbaar zijn voor je PC (grafische kaart).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...