Jump to content

Ram Kaart

Recommended Posts

Geplaatst:

huur duur is zown RAM kaart ik kan bijna niets meer enne ik wil graag ook auto's maken voor gta vice met welk progje doe je dat

Geplaatst:

dat kan je met van alles doen, zmodeler, Gmax, gmodeler nog veel meer

en hoeveel ram wil je? 1024 is ongeveer 50-60 euro, (heb ik in folder gezien)

Geplaatst:
dat kan je met van alles doen, zmodeler, Gmax, gmodeler nog veel meer

en hoeveel ram wil je? 1024 is ongeveer 50-60 euro, (heb ik in folder gezien)

1024 50 euro denk het niet reken maar zkr 150 euro

Geplaatst:

Je kan nie zomaar een geheugenkaart kopen zonder dat je weet wat je moederbord ondersteund. Weet je wat je moederbord ondersteund (DDR-RAM, SD-RAM etc.)? Of de kloksnelheid dat je moederbord ondersteund voor zo'n kaartje (333mhz, 400mhz etc)?

Geplaatst:

Ik wil ook een beetje RAM aanschaffen maare weet nie welke kaart ik kan kopen en zoals al gezegd word wat me moederbord ondersteunt.. :unsure:

Geplaatst:
Ik wil ook een beetje RAM aanschaffen maare weet nie welke kaart ik kan kopen en zoals al gezegd word wat me moederbord ondersteunt.. :unsure:

Als je de volledige naam geeft van je moederbord kan ik het best uitzoeken. :)

Geplaatst:

het ligt niet aan het moederbord, wel de groote van de kaart maar het ligt aan windows... windows 98 ondersteund geen kaarten die meer ram hebben dan 256 mb, windows xp ondersteund 1024 mb wel...

Geplaatst:
Ik wil ook een beetje RAM aanschaffen maare weet nie welke kaart ik kan kopen en zoals al gezegd word wat me moederbord ondersteunt..  :unsure:

Als je de volledige naam geeft van je moederbord kan ik het best uitzoeken. :)

Aight duz hoe kan je je moederbord specificaties zien..? :D

Geplaatst:
het ligt niet aan het moederbord, wel de groote van de kaart maar het ligt aan windows... windows 98 ondersteund geen kaarten die meer ram hebben dan 256 mb, windows xp ondersteund 1024 mb wel...

De keuzen van je ram kaarten hebbem wel degelijk met je moederboord te maken het gaat er namelijk om wat voor sloten je heb en welk typen moederboord.

Je kan het beste je pc even open maken en kijken wat voor kaartjes je er nu heb inzetten. En dan kan je naar een computer speciaal zaak gaan en die kunnen precies vertellen wat voor kaartjes kan gebruiken.

Geplaatst:
Je kan het beste je pc even open maken en kijken wat voor kaartjes je er nu heb inzetten. En dan kan je naar een computer speciaal zaak gaan en die kunnen precies vertellen wat voor kaartjes kan gebruiken.

Handiger is om het merk + type van het moederbord op te schrijven. Dan kun je ook geheugen met de juiste 'snelheid' (PC100, PC133, PC2700 enz.) mee krijgen.

het ligt niet aan het moederbord, wel de groote van de kaart maar het ligt aan windows...

Weer een verkeerde opmerking van onze computer-genie BomBerMen. Probeer eens een SIMM (huh, dat is toch een compterspel?) op de plaats van een SDRam te zetten.... Je begint wel erg door de mand te vallen he? :-)

Aight duz hoe kan je je moederbord specificaties zien..?
als je je pc opstart en op delete drukt...

hmmm...

Als je je PC open en je kijkt een beetje rond zie je bij de meeste moederborden wel snel een 'naam' staan. Ook als je geen merk weet kun je die naam even google typen en dan krijg je er wel een merk bij.

Voor de zekerheid kun je ook nog even bij Google-afbeeldingen kijken en vergelijken of het moederbord hetzelfde is (let op het aantal uitbreidingssloten (PCI, AGP), plaats geheugen en processor. Veel moederborden hebben verschillende revisies. Dan staat er vaak bij de naar Rev. 2.0 (of een ander getal natuurlijk) en schrijf die ook zeker even op.

Post hier je merk + type + rev van je moederbord en de specs zullen gevonden worden. (og zoek zelf op google)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...