sancar Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Weet iemand waar je Shader model 3.0 kan downloaden GTA IV wil niet meer starten zonder dat programma... Heb al op Google gekeken maar kom niet verder!(vorige topic van mij kan een slotje op) Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 het is geen programma ofzo, het is iets wat niet of wel door je grafische kaart wordt ondersteund, als dat niet zo is is je grafische kaart sowieso al te erg verouderd en dus te zwak voor gta IV. Reageren
sancar Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 het is geen programma ofzo, het is iets wat niet of wel door je grafische kaart wordt ondersteund, als dat niet zo is is je grafische kaart sowieso al te erg verouderd en dus te zwak voor gta IV. Ok bedankt,Ik was toch al van plan een nieuwe te kopen,welke raden jullie aan voor GTA IV? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 het is geen programma ofzo, het is iets wat niet of wel door je grafische kaart wordt ondersteund, als dat niet zo is is je grafische kaart sowieso al te erg verouderd en dus te zwak voor gta IV. Ok bedankt,Ik was toch al van plan een nieuwe te kopen,welke raden jullie aan voor GTA IV? Post de rest van de specificaties van je systeem. Dan kunnen wij kijken of het iets uit gaat maken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Wat is de rest van je systeem. Als je videokaart geen Shader Model 3.0 heeft, zal je PC sowieso al erg verouderd zijn. Ik denk dat ook dat een nieuwe kaart niet veel zal helpen. Maar toch wil ik graag van je weten welk moederbord, processor en geheugen je hebt. Dat kun je vinden met Flitskikker Info Tool. Reageren
sancar Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Het is een windows XP (2002 systeem werkt het lekkerst) Hij heeft 1024 MB ram Geheugen Een ATI videokaart 2x 128 MB (chip van Medion B.V) Heeft een schijf van 500 GB DirectX versie 10 Pentium 4 3,20 GHZ Service Pack3 wat wil je nog meer weten? Ram geheugen wordt deze week uitgebreid,videokaart idem dito! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ja, het model processor en videokaart. Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ja, het model processor en videokaart. Processor staat er al Pentium 4 @ 3.2GHz. Grafprocessor voor 2008+. Ik heb er ook een. :'( Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ja, het model processor en videokaart. Processor staat er al Pentium 4 @ 3.2GHz. Grafprocessor voor 2008+. Ik heb er ook een. :'( Oh whaha, keek er overheen x) De processor is zoiezo niet sterk genoeg om het spel te kunnen draaien. Reageren
sancar Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ja, het model processor en videokaart. Processor staat er al Pentium 4 @ 3.2GHz. Grafprocessor voor 2008+. Ik heb er ook een. :'( Oh whaha, keek er overheen x) De processor is zoiezo niet sterk genoeg om het spel te kunnen draaien. Ok wat moet ik daarvoor aanschaffen?? Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Nee inderdaad, een Pentium 4 is te zwak. Tevens denk ik dat je nog een AGP moederbord hebt. AGP is verouderd en word haast niet meer gebruikt. Alle grafische kaarten zijn tegenwoordig PCI-Express. AGP is namelijk langzamer. En je zult dan dus een nieuw moederbord + processor moeten kopen. Een nieuwe grafische kaart, en waarschijnlijk ook nieuw geheugen. Kortom: koop een nieuwe PC of accepteer dat IV het niet doet. Bewerkt: 25 januari 2009 door Sprunk Reageren
sancar Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ok maar wat moet ik daarvoor aanschaffen en hoeveel zal de prijs zijn? Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding. Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet. Reageren
sancar Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding.Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet. Waarom dan een nieuw moederbord? Ik voldoe alleen niet aan de videokaart+ram geheugen eisen van IV (volgens canyourunit en eigen vergelijkingen) Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Omdat de rest van je pc ook veroudert is. Kun je wel een nieuwe videokaart(AGP is slechter en veel duurder) erin doen, maar dat helpt niks aangezien de beste AGP kaart nog ondergeschikt voor gta4 is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.