Jump to content

Shader Model 3.0


sancar

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sancar

    14

  • Sprunk

    9

  • TaartJJ~!

    7

  • ikt

    3

het is geen programma ofzo, het is iets wat niet of wel door je grafische kaart wordt ondersteund, als dat niet zo is is je grafische kaart sowieso al te erg verouderd en dus te zwak voor gta IV.

Ok bedankt,Ik was toch al van plan een nieuwe te kopen,welke raden jullie aan voor GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

het is geen programma ofzo, het is iets wat niet of wel door je grafische kaart wordt ondersteund, als dat niet zo is is je grafische kaart sowieso al te erg verouderd en dus te zwak voor gta IV.

Ok bedankt,Ik was toch al van plan een nieuwe te kopen,welke raden jullie aan voor GTA IV?

Post de rest van de specificaties van je systeem. Dan kunnen wij kijken of het iets uit gaat maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een windows XP (2002 systeem werkt het lekkerst)

Hij heeft 1024 MB ram Geheugen

Een ATI videokaart 2x 128 MB (chip van Medion B.V)

Heeft een schijf van 500 GB

DirectX versie 10

Pentium 4

3,20 GHZ

Service Pack3

wat wil je nog meer weten?

Ram geheugen wordt deze week uitgebreid,videokaart idem dito!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het model processor en videokaart.

Processor staat er al Pentium 4 @ 3.2GHz.

Grafprocessor voor 2008+. Ik heb er ook een. :'(

Oh whaha, keek er overheen x)

De processor is zoiezo niet sterk genoeg om het spel te kunnen draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het model processor en videokaart.

Processor staat er al Pentium 4 @ 3.2GHz.

Grafprocessor voor 2008+. Ik heb er ook een. :'(

Oh whaha, keek er overheen x)

De processor is zoiezo niet sterk genoeg om het spel te kunnen draaien.

Ok wat moet ik daarvoor aanschaffen??

Link to comment
Delen op andere websites

Nee inderdaad, een Pentium 4 is te zwak.

Tevens denk ik dat je nog een AGP moederbord hebt. AGP is verouderd en word haast niet meer gebruikt. Alle grafische kaarten zijn tegenwoordig PCI-Express. AGP is namelijk langzamer.

En je zult dan dus een nieuw moederbord + processor moeten kopen. Een nieuwe grafische kaart, en waarschijnlijk ook nieuw geheugen. Kortom: koop een nieuwe PC of accepteer dat IV het niet doet.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding.

Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding.

Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet.

Waarom dan een nieuw moederbord?

Ik voldoe alleen niet aan de videokaart+ram geheugen eisen van IV (volgens canyourunit en eigen vergelijkingen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...