Jump to content

Shader Model 3.0


sancar

Recommended Posts

Omdat de rest van je pc ook veroudert is.

Kun je wel een nieuwe videokaart(AGP is slechter en veel duurder) erin doen, maar dat helpt niks aangezien de beste AGP kaart nog ondergeschikt voor gta4 is.

Wrm kan ik dan niet de Nvidea 8600 ofzo der in doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sancar

    14

  • Sprunk

    9

  • TaartJJ~!

    7

  • ikt

    3

Omdat de rest van je pc ook veroudert is.

Kun je wel een nieuwe videokaart(AGP is slechter en veel duurder) erin doen, maar dat helpt niks aangezien de beste AGP kaart nog ondergeschikt voor gta4 is.

Wrm kan ik dan niet de Nvidea 8600 ofzo der in doen?

Die heeft een PCI-e slot, die past niet op het moederbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de rest van je pc ook veroudert is.

Kun je wel een nieuwe videokaart(AGP is slechter en veel duurder) erin doen, maar dat helpt niks aangezien de beste AGP kaart nog ondergeschikt voor gta4 is.

Wrm kan ik dan niet de Nvidea 8600 ofzo der in doen?

Die heeft een PCI-e slot, die past niet op het moederbord.

Die past wel,die computer is nog helemaal niet oud alleen bepaalde onderdelen!

Waar halen jullie nou weer vandaan dat het niet past? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen zijn dat hij een PCI-e moederbord heeft. Maar aangezien de meeste Pentium 4 processors op een AGP moeder werken, weet ik haast zeker dat het niet past.

Download PC Wizzard 2008 en vertel ons welk moederbord je hebt.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding.

Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet.

Heb jij geen Nederlands gehad? Het is kost veel of is duur. Je moet wel weten hoe je je zinnen moet formuleren hè! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt dus een nieuw moederbord + processor + en nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk ook nieuw geheugen en als je pech hebt ook nog eens een nieuwe voeding.

Deze onderdelen kosten best duur. Je zult ongeveer rond de 500 euro kwijt zijn aan deze onderdelen. Misschien is het beter een nieuwe PC te kopen, zeker als je niet zo veel verstand hiervan hebt. Het is zonde als je namelijk je gloednieuwe moederbord omzeep helpt als je wat fout doet.

Heb jij geen Nederlands gehad? Het is kost veel of is duur. Je moet wel weten hoe je je zinnen moet formuleren hè! ;)

Wat is dit voor nutteloze opmerking?

In mijn dialect hebben zeggen we dit ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja ik heb het met een kennis van ons bekeken (de binnenkant van de PC) Hij zit in de ICT wereld,en zegt dat die videokaart gewoon past dus bij deze meld ik ff dat ik hem er ingezet heb en zonder problemen GTA IV speel :7

Heerlijk hè eigenwijsheid :D;):klap:

Link to comment
Delen op andere websites

@ sancar: Ik ben blij voor je dat de kaart werkt. Jammer alleen dat je met een 8600GT niet zo heel ver zal komen. Mede dankzij het feit dat je compleet bent vergeten dat je P4 te zwak is. Vroeg of laat zul je vanzelf het moment inzien dat je eigenlijk waardeloos spul in je PC hebt zitten. Dat zal die ICT'er ook niet kunnen ontkennen.

@ Dvt: Ik zie zo snel de fout niet maar dat komt omdat ik een lichte vorm van dyslexie heb. Maar als ik mijn berichten vergelijk met anderen op het forum, valt het best wel mee toch? Alsof jij nog nooit een foutje hebt gemaakt. Ik vind eigenlijk dat je al fout zit door zo'n nutteloos bericht te posten, maargoed.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

@ sancar: Ik ben blij voor je dat de kaart werkt. Jammer alleen dat je met een 8600GT niet zo heel ver zal komen. Mede dankzij het feit dat je compleet bent vergeten dat je P4 te zwak is. Vroeg of laat zul je vanzelf het moment inzien dat je eigenlijk waardeloos spul in je PC hebt zitten. Dat zal die ICT'er ook niet kunnen ontkennen.

@ Dvt: Ik zie zo snel de fout niet maar dat komt omdat ik een lichte vorm van dyslexie heb. Maar als ik mijn berichten vergelijk met anderen op het forum, valt het best wel mee toch? Alsof jij nog nooit een foutje hebt gemaakt. Ik vind eigenlijk dat je al fout zit door zo'n nutteloos bericht te posten, maargoed.

Hij heeft ook niet ontkent dat er wat slechte onderdelen in zaten maar na vergelijking,is die XP in onderdelen 10x beter dan die Vista(zie andere topic) en vroeg of laat koop ik toch wel een nieuwe PC,want deze is gekocht in 2002,vindt het dus ook knap dat hij een Vista van een paar maanden+hetzelfde merk nog in kan halen;)

@degene die zeiden dat de Nvidea 8600 niet zouu passen: Dat doet het dus wel!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

@degene die zeiden dat de Nvidea 8600 niet zouu passen: Dat doet het dus wel!!!!!!

Dat komt omdat de meeste Pentium IV's op socket 478 draaien, en die hebben AGP slots.

Je hebt waarschijnlijk een Pentium IV Extreme Edition met socket 775.

Kijk, daarom wouden we je moederbord weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...