Kruger Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik ben een beetje rap topics over wapens aan het aanmaken vandaag, mja ik ben een beetje een wapen freak. Als je een wapen zou kunnen toevoegen aan GTA vice city, welke zou het dan zijn? Ik zou wel graag een .50 sniper in spel willen zien. Een geweer met een scope dat in één schot een auto op kan blazen. Welke zouden jullie graag toegevoegd zien? Reageren
The Hulk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik zou wel graag in GTA VC een lightsaber uit Starwars willen zien Reageren
Basssss Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Een grenaatwerper die Molotov Cocktails schiet. Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 een zwaard Er is al een zwaard namelijk de Katana. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Een tv, glas water. Reageren
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Een tv, glas water. Een glas water daar vermoord je iemand niet zo snel mee denk ik en een tv is een beetje te zwaar. Tenzij het een LCD scherm is maar dan duurt het nog langer om iemand te vermoorden. Mij lijkt een gitaar en een inklapbaar stoeltje wel leuk. Een breekijzer kan ook wel van pas komen. Reageren
vice Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Lol het lijkt me leuk als je gewoon met je hoofd ook mensen in elkaar kunt slaan. Dus iemand rammen met Tommy's hoofd en die persoon valt dan op de grond of zo xD. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Dat kun je in GTA IV. Iemand de hersens ingooien met Frisbee met spijkers? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat je met de Katana een hoofd eraf snijd en dat hoofd dan als wapen gebruikt. Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Dat je met de Katana een hoofd eraf snijd en dat hoofd dan als wapen gebruikt. Dat word dan wel allemaal heel horrorachtig. Er zijn natuurlijk ook jonge spelers. En ik zie iemand zoal Tommy niet zo snel met een afgehakte hoofd rond lopen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ik bedoel dan met een ander zwaard...niet een katana. maarja ik zal wel een nieuwe helicopter waar wel 10 bazookas en uzis aan zitten hebben Reageren
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ik bedoel dan met een ander zwaard...niet een katana. maarja ik zal wel een nieuwe helicopter waar wel 10 bazookas en uzis aan zitten hebben Ik niet dat die dan nog vliegt Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 hmmmmm daar zit wat in... Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Een bowling bal of een dartpijl als wapen is ook wel leuk. Even dartpijlen in zijn ogen mikken. Of zo'n kegel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.