Jump to content

Nieuw Wapen voor Vice city

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben een beetje rap topics over wapens aan het aanmaken vandaag, mja ik ben een beetje een wapen freak.

Als je een wapen zou kunnen toevoegen aan GTA vice city, welke zou het dan zijn?

Ik zou wel graag een .50 sniper in spel willen zien. Een geweer met een scope dat in één schot een auto op kan blazen.

M107.jpg

Welke zouden jullie graag toegevoegd zien?

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

16

• The Hulk

12

• viccie211

12

• Tommy-Vercetti

4

Geplaatst:
Een tv, glas water. :D

Een glas water daar vermoord je iemand niet zo snel mee denk ik :D en een tv is een beetje te zwaar. Tenzij het een LCD scherm is maar dan duurt het nog langer om iemand te vermoorden. Mij lijkt een gitaar en een inklapbaar stoeltje wel leuk. Een breekijzer kan ook wel van pas komen.

Geplaatst:

Lol het lijkt me leuk als je gewoon met je hoofd ook mensen in elkaar kunt slaan. Dus iemand rammen met Tommy's hoofd en die persoon valt dan op de grond of zo xD.

Geplaatst:
Dat je met de Katana een hoofd eraf snijd en dat hoofd dan als wapen gebruikt. :puh:

Dat word dan wel allemaal heel horrorachtig. Er zijn natuurlijk ook jonge spelers. En ik zie iemand zoal Tommy niet zo snel met een afgehakte hoofd rond lopen :D

Geplaatst:

ik bedoel dan met een ander zwaard...niet een katana. maarja ik zal wel een nieuwe helicopter waar wel 10 bazookas en uzis aan zitten hebben ^_^

Geplaatst:
ik bedoel dan met een ander zwaard...niet een katana. maarja ik zal wel een nieuwe helicopter waar wel 10 bazookas en uzis aan zitten hebben ^_^

Ik niet dat die dan nog vliegt :D

Geplaatst:

Een bowling bal of een dartpijl als wapen is ook wel leuk. Even dartpijlen in zijn ogen mikken. Of zo'n kegel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...