Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Satchel Charges. Heat Seaking Rockter Launcher. Een metalen buis Afval zoals in gta iv. Een Hidden Package. Stenen. Een wandelstok net zoals in Sa. Een Hoefijzer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Het lijkt me ook leuk dat je je middelvinger kan opsteken net als in Saints Row 2. Of dat je als wapen een boemerang hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 hee ja is ook goed bedacht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Oke, iets realistischer... .50 Sniper met minigun snelheid maar je kan het nog wel gebruiken als een sniper om op mensen in te zoomen. Bewerkt: 28 januari 2009 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Een helikopter met schietfunctie ziet er tof uit! Je kunt dan FBI spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Gooien met computers. Nee, dat is zonde. Skistokken zoals in Tom & Jerry Strijd der Snorharen. ( Ik weet het lekker kinderachtig, maar het is wel geinig ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Het lijkt me ook wel grappig als je in een auto zit en tegelijkertijd gast en remt en dat er dan rook vrijkomt dat mensen daardoor worden vergast die achter je auto lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Het lijkt me ook leuk dat je je middelvinger kan opsteken net als in Saints Row 2. Of dat je als wapen een boemerang hebt. In gta III deed Claude dat af en toe als je lang stil stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Gooien met computers. Nee, dat is zonde. Skistokken zoals in Tom & Jerry Strijd der Snorharen. ( Ik weet het lekker kinderachtig, maar het is wel geinig ) Whahahaha dat spel heb ik ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Met Baseball Bat slaan vanuit je auto. Zodat je bijv. een Lantaarnpaal kunt omslaan. @ Hierboven: Wat vind je ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 ik zou een boemerang willen hebben met dynamiet eraan vast geplakt, dus dan gooi je hem en dan ontploft ie als ie ergens tegen aankomt oow maar een boemerang komt altijd terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Dan een ontploffende boemerang die al ontploft is voordat ie terug is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Een Bazooka waarmee je net als een Sniper mee kan inzoomen. Een geweer dat katana's schiet Een een scheerapparaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Granaatschieter. Een Granaatkanon waarmee je Granaten verder kunt schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Of gewoon zo'n stroomstoot ding dat de politie ook heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.