NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Stun gun heet zo'n ding. Traangas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 glas scherven, zo'n pook waarmee je brandmerken kan zetten, een portable dvd speler dier scherpe dvdtjes er uit knalt. oftopic: ik heb tom en jerry in fists of fury die is ook melig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 glas scherven, zo'n pook waarmee je brandmerken kan zetten, een portable dvd speler dier scherpe dvdtjes er uit knalt.oftopic: ik heb tom en jerry in fists of fury die is ook melig lkkr bloederig er barbaars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Een car-bomb met vuurwerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sns Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Diana 35s 4.5 mm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 oftopic: ik heb tom en jerry in fists of fury die is ook melig Die is ongeveer hetzelfde. Ik heb ze allebei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Met Baseball Bat slaan vanuit je auto. Zodat je bijv. een Lantaarnpaal kunt omslaan.@ Hierboven: Wat vind je ervan? Wat ik van dat spel vind? ik vond het wel leuk maar ik speel het nu niet meer. kheb het al uitgespeeld Maar ff ontopic nieuw lijstje: desert eagle. Schroevendraaier. Shovel.(schep) Silenced pistol. Tear gas grenade( traangas ) Rifle. Scorpion. M249. Binnoculars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 Sommige zitten al in het spel: Schroevendraaier/Schep. Ontopic: Electrische gitaar. ( Boing ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 een lasso die je om iemand z'n nek kan gooien en hem er dan mee wurgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartvh Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2009 een lasso die je om iemand z'n nek kan gooien en hem er dan mee wurgen hoe krijg je die lasso dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Hahaha, die vind ik goed. Nee, dit is een topic voor Vice City gewoon een grappig topic. Gewoon wapens verzinnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 eieren en toilet papier!!!!!!!!!!!!!!!!! of anders een koekenpan, een heggeschaar en een toetsen bord waarde knopjes af vliegen als je er iemand mee slaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Een schilderij door iemand heen slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 GTA cd's lekker met oudere spellen gooien, die je dan weer kunt kopen bij de TW@. de RC heli voor gebruik buiten de topfun en een opblaas pop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 Een electricitijdskabel, maar er zijn toch geen TW@'s in VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.