viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 dan bouwen ze ze maar!!!!!!!!!!!!! een machine geweer die m&m's schiet!!! computer beeldschermen(of was die al genoemd) een handzaam waterpisool(zoals op de fire truck) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Vind ik ook. Wuppies en Welpies gooien! (van de Albert Heijn) . Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 ik vind het eigenlijk raar dat hier nog geen slotje op zit!!!!!!!(niet dat ik het wil) ontopic: voetbal plaatjes die je op de grond gooit en dan slaat de voetballer/coach die er op staat de tegenstanders neer. salpeterzuur ofzo(waarin je iemand lekkerkan laten smelten!!!!!!!!!!! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Een lasergun. Met rode kogels. Grtz RD Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Beugels gooien.. Ja, dat wil ik omdat ik er zelf een heb. Reageren
Gast Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Hydra met hittezoekende raketten. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 (bewerkt) Een afstands bediening waarbij je op iets moet richten en dan komt er een piano vanuit de lucht op die plek. Een muis (van een computer of een echte levende muis) waarmee je iedereen op zijn hoofd kan gooien. EDIT: spelfouten herstellen.. Bewerkt: 7 februari 2009 door Tha-Ran Reageren
viccie211 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 een speer een voetbal(iemand's hoofd er af schieten) een hand zaag(lekker onhandig) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik ben ook wel een wapenfreak. Thompson M1A1 M1 Garant Stg 44. M1 Bazooka Luger FAMAS AK-47 Ferguson rifle Steyr AUG Howa Type 64 (Deze kan je er alemaal instopen omdat deze nog voor 1986 zij gemaakt) En dan zou er van mij nog wel Glock 18 (Full auto) QBZ-95 M4 Carbine Dit is een deel van alle wapens dieik er wel in zou wille hebben Maar De Thompson zou ik er echt het allergraagst in willen hebben. (Is allergraagst eigenlijk wel een woord?) Rinaldootje Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Dingen oprapen en gooien op mensen .Net als bij Bully Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Zo'n afstand bestuurbaar autotje als in GTA III. Reageren
ComKwak Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 De heat-seeking rocketlauncher (hittenzoekende raketwerper) vind ik wel een leuk wapentje. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als je een blikje drinken hebt zit er zo'n opener. Dat je daarmee vanaf een blikje gaat schieten. Reageren
viccie211 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 een grote ton (zee)water(iemand er lekker in laten verdrinken) en een gloeilamp(eerst op z'n hoofd stukslaan en dan z'n heel doorsnijden met de scherven) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.