klimgorilla Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik zou wel willen dat je mensen vast kunt pakken en als schilt voor schoppen en slaan. Misschien ook kogels Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Fibre Wire, waarmee je iemand van achter kan aanvallen. Je doet dat fibre wire om zijn nek en hem zo vermoord. Dit moet dan wel net zoals silence pistol niet de aandacht van Politie trekken, tenzij je het voor zijn neus doet. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 een grote ton (zee)water(iemand er lekker in laten verdrinken)en een gloeilamp(eerst op z'n hoofd stukslaan en dan z'n heel doorsnijden met de scherven) Had ik dat al niet eerder gezien in Manhunt 2. Reageren
viccie211 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 een grote ton (zee)water(iemand er lekker in laten verdrinken)en een gloeilamp(eerst op z'n hoofd stukslaan en dan z'n heel doorsnijden met de scherven) Had ik dat al niet eerder gezien in Manhunt 2. Weet ik veel ik heb dat spel nog nooit gespeeld. ontopic: Ik zou wel een waterkoker waarmee je kokend water over iemand heen kan gieten. Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zou wel brandende kaarsen willen of - Een krab - Een kwal - Pikatchu - Letters - Bier Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Een camera in Vice City zou ook wel leuk zijn. Of anders zo'n elektro ding geval. Waarmee je mensen een grote stroomschok kan geven. Reageren
viccie211 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Een camera in Vice City zou ook wel leuk zijn. Of anders zo'n elektro ding geval. Waarmee je mensen een grote stroomschok kan geven. Camera heb je toch in de missie Martha's mug shot of ben ik nou gek?(ja dat gek ben ik al ik weet het) Maar ik gok dat je bedoelt zoals in SA. Maar ik zou ook wel een grote subwoofer waarmee je mensen weg kan blazen willen. Reageren
kelwin Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 een boksbeugel met messen eraan Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Een camera in Vice City zou ook wel leuk zijn. Of anders zo'n elektro ding geval. Waarmee je mensen een grote stroomschok kan geven. Camera heb je toch in de missie Martha's mug shot of ben ik nou gek?(ja dat gek ben ik al ik weet het) Maar ik gok dat je bedoelt zoals in SA. Maar ik zou ook wel een grote subwoofer waarmee je mensen weg kan blazen willen. Ja, zoals in San Andreas. Reageren
ComKwak Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik mis de stubby shotgun Of een atoombom Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ik mis de stubby shotgun Of een atoombom Atoombom is weer een beetje te krachtig denk ik Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Plasma Gun lijkt me wel vet zoals in Halo. Reageren
dynastus Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 ik vind het eigenlijk raar dat hier nog geen slotje op zit!!!!!!!(niet dat ik het wil)ontopic: voetbal plaatjes die je op de grond gooit en dan slaat de voetballer/coach die er op staat de tegenstanders neer. salpeterzuur ofzo(waarin je iemand lekkerkan laten smelten!!!!!!!!!!! Met salpeter zuur smels je niemand geef mij maar lekker fluorantimoonzuur of polonium-210. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.