Jump to content

Nieuw Wapen voor Vice city

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou wel willen dat je mensen vast kunt pakken en als schilt voor schoppen en slaan. Misschien ook kogels

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

16

• The Hulk

12

• viccie211

12

• Tommy-Vercetti

4

Geplaatst:

Fibre Wire, waarmee je iemand van achter kan aanvallen.

Je doet dat fibre wire om zijn nek en hem zo vermoord.

Dit moet dan wel net zoals silence pistol niet de aandacht van Politie trekken, tenzij je het voor zijn neus doet. :bonk:

Geplaatst:
een grote ton (zee)water(iemand er lekker in laten verdrinken)

en een gloeilamp(eerst op z'n hoofd stukslaan en dan z'n heel doorsnijden met de scherven)

Had ik dat al niet eerder gezien in Manhunt 2.

Geplaatst:
een grote ton (zee)water(iemand er lekker in laten verdrinken)

en een gloeilamp(eerst op z'n hoofd stukslaan en dan z'n heel doorsnijden met de scherven)

Had ik dat al niet eerder gezien in Manhunt 2.

Weet ik veel ik heb dat spel nog nooit gespeeld.

ontopic: Ik zou wel een waterkoker waarmee je kokend water over iemand heen kan gieten.

Geplaatst:

Een camera in Vice City zou ook wel leuk zijn. Of anders zo'n elektro ding geval. :puh: Waarmee je mensen een grote stroomschok kan geven.

Geplaatst:
Een camera in Vice City zou ook wel leuk zijn. Of anders zo'n elektro ding geval. :puh: Waarmee je mensen een grote stroomschok kan geven.

Camera heb je toch in de missie Martha's mug shot of ben ik nou gek?(ja dat gek ben ik al ik weet het)

Maar ik gok dat je bedoelt zoals in SA.

Maar ik zou ook wel een grote subwoofer waarmee je mensen weg kan blazen willen.

Geplaatst:

Camera heb je toch in de missie Martha's mug shot of ben ik nou gek?(ja dat gek ben ik al ik weet het)

Maar ik gok dat je bedoelt zoals in SA.

Maar ik zou ook wel een grote subwoofer waarmee je mensen weg kan blazen willen.

Ja, zoals in San Andreas. :)

Geplaatst:
ik vind het eigenlijk raar dat hier nog geen slotje op zit!!!!!!!(niet dat ik het wil)

ontopic: voetbal plaatjes die je op de grond gooit en dan slaat de voetballer/coach die er op staat de tegenstanders neer.

salpeterzuur ofzo(waarin je iemand lekkerkan laten smelten!!!!!!!!!!! :bonk:

Met salpeter zuur smels je niemand geef mij maar lekker fluorantimoonzuur of polonium-210.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...