viccie211 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb nog geen scheikunde en ik dach dat het kon maar, on topic: School boeken(het enige waar ze handig voor zouden zijn) de Homerunbat van super smash bros.(kan je iemand heeeeel ver mee slaan) "opgevoerde" elektrische vliegen mepper met 400 volt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LukRacer Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Colaflessen-launcher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Een toetsenbord (Waarmee je mensen kan slaan) Is al in SA als mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Kleine speakertjes met uitklapbare messen erin: iemand eerst pijnigen met de onwijs slechte musiek en hem dan dood steken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Een P90, Desert Eagle en spijkerpistool lijken mij wel een leuke toevoeging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 -Desert eagle -Mijn favo de AK-47 -Minigun uiteraard -En net zoals bij SA een hittezoekende rocketlauncher (heli's kapot schiete ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Een prullenbak! Wat je over mensen heen kunt doen en dan stikken ze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Een prullenbak! Wat je over mensen heen kunt doen en dan stikken ze. Lol of een plastic tasje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 -Minigun uiteraard Zit er al in. Link Een prullenbak! Wat je over mensen heen kunt doen en dan stikken ze. Lol of een plastic tasje. Een plastic tasje lijkt me leuk voor tijdens stealth, En een plastic tasje heb ik ook al gezien in manhunt en daar wekt het erg goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny18 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 Een plastic tasje lijkt me leuk voor tijdens stealth, En een plastic tasje heb ik ook al gezien in manhunt en daar wekt het erg goed. Klopt, je ziet de hoofdpersoon in manhunt in een klein cutscene iemand een plastic tasje om iemands z'n hoofd heen doen. Het zal leuk zijn geweest als dat in gta ook kon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Een plastic tasje lijkt me leuk voor tijdens stealth, En een plastic tasje heb ik ook al gezien in manhunt en daar wekt het erg goed. Klopt, je ziet de hoofdpersoon in manhunt in een klein cutscene iemand een plastic tasje om iemands z'n hoofd heen doen. Het zal leuk zijn geweest als dat in gta ook kon 100% zeker dat er dan nog meer gezeur komt over gta en hoe aanstootgevend het is, want dan kijgt het spel i.v.p. Mature in de ESRB landen krijgt het spel zeker weten een Adult Only rating. En er zijn landen die weigeren AO games te verkopen. Dus ja het is wel jammer, maar anders zou het spel minder snel verkocht worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fulltime PSPer Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2009 een touw waarmee je mensen kunt laten stikken, zoals in the godfather game... en zo een handgun met geluidsdemper op zoals in San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.