Glenn_ Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo! Ik zag gisteren ineens dat er een patch was vrijgegeven voor GTA IV en wou vandaag GTA IV terug installeren. De installatie ging normaal, geen rare errors die ik kreeg dus dat was een goed begin. Dan had ik de nieuwe patch gedownload en het spel gestart. Tot mijn verbazing zag ik wel al een verbetering: normaal haperde het menu al maar dat ging nu echt goed Maar mijn verbazing ging al weg toen ik op start duwde. Het spel startte op, een nieuw spel en ik moest beginnen te rijden, de schokken begonnen te komen... Nu las ik per toeval daarjuist op een andere site dat je geheugen kan bijsteken bij een laptop (wat ik dus echt goed vind) Nu ben ik in overweging om 2GB extra te kopen alleen zou ik de moeite moeten doen? Ik wil geen miskoop doen omdat het daarna nog geen verbetering heeft. Toen ik op de site van mijn laptopverkoper (pointer systems) keek zag ik dat de laptop die ik nu heb er niet meer bij staat. Toch wel jammer want hij is pas op 20/2/09 precies 1 jaar oud (facturatiebewijs) Ook wil ik er nog tussenhaakjes bij zeggen dat ik NIET tevreden ben over deze laptops. Ik heb overlaatst ontdekt dat aan de onderkant van mijn laptop een aantal vijsjes weg zijn en kan als ik wil gewoon de onderkant voor een deel al open maken wat niet de bedoeling is. Daarvoor ga ik 1 van de volgende dagen naar mijn computerwinkel om dit te melden + te vragen dan voor geheugen. Als ik nu kon kiezen of ik een andere laptop wou zou ik niet lang twijfelen Maar goed, dan zou ik eerder nu een productiefout moeten vinden of zorgen dat als er iets gebeurd met mijn laptop als bewijs dat dit niet door mij komt, dat ik dan toch een andere kan krijgen Via het fantastische programma ben ik dan toch aan al mijn dingen gekomen : Wat vinden jullie, zou het iets uitmaken (dan bedoel ik dus dat ik normaal kan spelen, op low) of toch geen wijzigingen doen? Computer Fabrikant: Intel Corporation Computermodel: Crestline & ICH8M Chipset Computernaam: GLENN_ZIJN_PC Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Intel Corporation Model: SANTA ROSA CRB BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies LTD BIOS Model: Ver 1.00PARTTBL, versie R3.01 Aansluitingen: PCI Slot J8B3 (Vrij), PCI Slot S9B1 (Onbekend), PEG Slot J6B2 (Gebruikt), PCI Express Slot J6B1 (Gebruikt), PCI Express Slot J6D1 (Gebruikt), PCI Express Slot J8B4 (Gebruikt), PCI Express Slot J8D1 (Vrij), PCI Express Slot J7B1 (Vrij) Poorten: J19 (Serieel), J1A1 (Toetsenbord), J1A1 (Muis) Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU T8100 @ 2.10GHz Kloksnelheid: 2100 MHz Socket: U2E1 Geheugen Grootte: 2046 MB RAM Type(s): 2048 MB RAM (DDR2, ) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:) Grootte: 149,05 GB (149,05 GB (C:) ) Vrije ruimte: 95,27 GB (95,27 GB (C:) ) Stations Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend Model(len): C: Hitachi HTS541616J9SA00 ATA Device IDE, D: Optiarc DVD RW AD-7543A ATA Device Geluidskaart Fabrikant: Microsoft Model: High Definition Audio-apparaat Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8600M GS Beeldprocessor: GeForce 8600M GS Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.8520 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x800 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: Synaptics Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad Aantal knoppen: 0 Aansluiting: PS/2 Toetsenbord Model: Standaard-PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Realtek RTL8101 Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), Bluetooth Personal Area Network (Ethernet 802.3), Intel® Wireless WiFi Link 4965AGN (Ethernet 802.3) Adressen: IP: 192.168.1.101, MAC: 00:1D:E0:7A:06:93, DHCP: 192.168.1.1 DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.2.0.5) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je videokaart is aan de lage kant. Alsmede je processor. Met wat extra RAM red je het niet hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Precies, het is niet het geld waard oom extra geheugen te kopen. Laptop geheugen is erg duur, en om het geheugen in je laptop te laten plaatsen is nog duurder. Je zult niet of amper verschil merken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je videokaart is aan de lage kant. Alsmede je processor. Met wat extra RAM red je het niet hoor. Nou dat was dus ook mijn vraag of ik het red of niet Bedankt voor het snelle antwoord Precies, het is niet het geld waard oom extra geheugen te kopen. Laptop geheugen is erg duur, en om het geheugen in je laptop te laten plaatsen is nog duurder. Je zult niet of amper verschil merken. Het is inderdaad duur maar als het toch iets de moeite was zou ik het toch hebben gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Misschien dat je 1 FPS meer krijgt, maar dat scheelt echt veel te weinig om geheugen te gaan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Misschien dat je 1 FPS meer krijgt, maar dat scheelt echt veel te weinig om geheugen te gaan kopen. Ja dan is het idd de moeite niet waard misschien als ik genoeg geld eb dat ik dan ga overwegen om een alienwar te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Je kunt misschien beter een desktop kopen. Die zijn veel beter geschikt om op te gamen, en veel goedkoper dan een laptop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Een vriend van me heeft een gelijkwaardige laptop, en kan hem goed spelen. We hebben alle grafische instellingen laten staan, maar enkel de resolutie omlaag gezet naar 800x600. Gemiddelde FPS is 20 bij de Benchmark. Ik zou dat eens proberen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Een vriend van me heeft een gelijkwaardige laptop, en kan hem goed spelen.We hebben alle grafische instellingen laten staan, maar enkel de resolutie omlaag gezet naar 800x600. Gemiddelde FPS is 20 bij de Benchmark. Ik zou dat eens proberen. Mvg, Flitskikker Mhhzz ik zal straks is proberen + een benchmark voor de veranderen en een benchmark erachter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.