T_18 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo, Sinds ik de nieuwste patch heb geinstalleerd merk ik eigenlijk geen verschil. Sterker nog mijn radar en telefoon zijn onscherp geworden, dus de randen geblokter. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? MVG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 De patch eraf halen? Ik weet niet of het kan, maar als dat niet kan. Installeer dan je GTA IV opnieuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Mijn resolutie was veranderd na het patchen, controleer eens of de resolutie bij jou ook is veranderd. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T_18 Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Mijn resolutie was veranderd na het patchen, controleer eens of de resolutie bij jou ook is veranderd. Mvg, Flitskikker Stom, niet aan gedacht! Werkt weer naar behoren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Bij mij is niks veranderd. Ook niet van Radar en/of Telefoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.