GRIMreaper Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Als je een auto parkeerd op straat bij het voetpad.. en je doet je motor af kan hij dan weg of gestolen worden/geraken..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Als je een auto parkeerd op straat bij het voetpad.. en je doet je motor af kan hij dan weg of gestolen worden/geraken..? Als je heel ver weg gaat wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Als je een auto parkeerd op straat bij het voetpad.. en je doet je motor af kan hij dan weg of gestolen worden/geraken..? Als je heel ver weg gaat wel ja. Hoeft niet.. Want ik ging een auto neerzetten en Kwam 1 uur later terug stond ie er nogsteeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Bij mij verdwijnen ze heel snel.Als ik gewoon een blokje om gaat en kom terug dan is hij weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Bij mij verdwijnen ze heel snel.Als ik gewoon een blokje om gaat en kom terug dan is hij weg. Bij mij ook, daarom moet je ze ook op je parkeerplaats zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.