pascal.nijhuis Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo allemaal Mijn Gta san andreas cd begint het bijna te begeven kan ik nu nog iets doen om gta san andreas van een andere cd af te latens pelenm? duss geen nieuwe kopen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 SA van een cd af te latens pelenm .. daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat nieuw? Sowieso staat SA op een DVD dus aan een CD heb je niets en als die versleten is wordt het idd tijd voor een nieuw exemplaar. En vandaag de dag kost SA bijna niets meer, een nieuwe heb je al voor €10 tot €15. Reageren
vice Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je zou hem wel kunnen "branden" op een andere cd/dvd, maar ik weet niet zeker of dit legaal is. En als je computer al moeite heeft om het spel te draaien denk ik ook niet dat hij alles zal kunnen branden(want hij moet alles overnemen, en als iets niet meer leesbaar is werkt het natuurlijk ook niet op de andere dvd). Ik denk dus ook dat je een nieuwe zal moeten kopen. Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Laat maar jongens bedankt voor jullie hulp ik heb nieuwe geklocht voor maar 7 euriesss:D Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Je zou hem wel kunnen "branden" op een andere cd/dvd, maar ik weet niet zeker of dit legaal is. (...) Los van het feit of je hem überhaupt nog kan branden, wil ik nog wel even hierop reageren. Het branden voor een thuiskopie (zoals in dit geval) is gewoon legaal, als je het origineel maar hebt. Logisch natuurlijk, anders heet het geen thuiskopie. Het wordt pas illegaal als je de gebrande cd's/dvd's gaat verspreiden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.