DaRick1993 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi, Ik heb een probleem met schijfdefragmentatie, het wilt het maar niet doen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen Alvast bedankt Reageren
Ekhart Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi,Ik heb een probleem met schijfdefragmentatie, het wilt het maar niet doen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen Alvast bedankt wat geeft hij aan een foutmelding? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hoi,Ik heb een probleem met schijfdefragmentatie, het wilt het maar niet doen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen Alvast bedankt wat geeft hij aan een foutmelding? kan schijfdefragmentatie niet starten Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Start je de defragmentatie vanuit een of ander onderhoudsprogramma of rechtstreeks? Je kan eens proberen: C:\WINDOWS\System32\dfrg.exe uit te voeren Of: Deze Computer -> RMB op de HDD -> Eigenschappen -> Extra -> Nu Defragmenteren ... Reageren
.Senne Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Had je last van een virus, of heb je minder dan 20% v/d schijfruimte over? anders werkt het misschien daarom niet. Voer eerst eens schijfcontrole uit, via Start >> uitvoeren >> chkdsk intypen. Daarna defragmenteert ie hopelijk wel. En als ie dat niet doet, download dan tuneup utilities trial, zit een defragmentatieprogje bij dat wel werkt. Ik had namelijk hetzelfde probleem. En heb het met TU gedaan. EDIT: of ga naar start >> uitvoeren en typ 'C:\Windows\Inf'. Klik dan rechts op de dfrg.inf bestand, en klik 'install'. Bewerkt: 25 januari 2009 door senneken Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Start je de defragmentatie vanuit een of ander onderhoudsprogramma of rechtstreeks?Je kan eens proberen: C:\WINDOWS\System32\dfrg.exe uit te voeren Of: Deze Computer -> RMB op de HDD -> Eigenschappen -> Extra -> Nu Defragmenteren ... Beide al geprobeerd Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 www.defraggler.com download dit programma en probeer het via die eens? ben zelf sowieso niet erg te spreken over die tools van windows zelf.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je kunt ook TuneUp utilities 2008 downloaden. Daarmee kun je niet alleen defragmenteren, maar ook een heleboel andere dingen op je PC opkrikken. Je PC zult er echt sneller van worden. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Aan te weinig hardeschrijfruimte kan het niet liggen. Bij mij is het al gelukt met maar 5% vrij op 40 Gig HDD Reageren
Hayte Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Aan te weinig hardeschrijfruimte kan het niet liggen. Bij mij is het al gelukt met maar 5% vrij op 40 Gig HDD je hebt ook maar 5% nodig wat, afhangend van je HDD, best veel kan zijn Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Typ bij Start > Uitvoeren eens defrag.exe C: Reageren
PatrickV Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hallo, ik gebruik smart defrag, ook een goed progje. PatrickV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.