Nissan Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hey mensen, Ik heb de volgende avatar en sig gemaakt. Volgens de scan die ik gemaakt heb is hij binnen de officiële afmetingen en binnen de max kb. Maar toch is hij te groot. Met mijn sig heb ik een ander probleem. Er staat dat ik geen graphische afbeeldingen in mijn sig mag hebben, maar die heb ik ook helemaal niet. Weet iemand de oplossing? Hier is de ava en sig. EDIT: sig komt iets later omdat ik wat upgeloade bestanden moet verwijderen. Reageren
David22 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Je avatar is meer als 58 kb, en er is maximaal 15 kb toegestaan. Hier ligt dus het probleem van jouw avatar. Wat betreft jouw signature weet ik het niet. Gebruik je misschien een dynamische link? IPB doet soms raar als je dit in je sig probeert te zetten. Reageren
Arjen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hij is 59Kb, daarom is hij te groot. Hier heb je de goede versie: Reageren
Nissan Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik zie geen enkel verschil maar in ieder geval bedankt . Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik zie geen enkel verschil maar in ieder geval bedankt . Het verschil is dat de avatar is opgeslagen als png formaat. Als je iets opslaat als png formaat wordt de grootte altijd kleiner. Grtz RD Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Ik zie geen enkel verschil maar in ieder geval bedankt . Het verschil is dat de avatar is opgeslagen als png formaat. Als je iets opslaat als png formaat wordt de grootte altijd kleiner. Grtz RD Foutje, PNG is groter, Maar wel betere kwaliteit. Reageren
David22 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Dit is het verschil: 1e: 2e: Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 klik met de rechter muisknop op je geuploade sig en klik dan op ''afbeeldingslocatie kopieeren''. Die link moet je in je handtekening plakken tussen [img][/img] . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.