yosata Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hey, ik heb dus de 2e patch geïnstalleerd via GFWL en gta 4 opnieuw opgestart, hij werkte de eerste paar minuten fantastisch en de framerate kwam nu wel boven de 25 fps uit maar toen ging het beeld opeens raar doen, alsof je dronken bent, maar dat was ik niet (dat weet ik 100% zeker) om het wat te verduidelijken heb ik hier een filmpje op youtube hiero hopelijk kan iemand mij helpen om dit te verhelpen, alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hey,ik heb dus de 2e patch geïnstalleerd via GFWL en gta 4 opnieuw opgestart, hij werkte de eerste paar minuten fantastisch en de framerate kwam nu wel boven de 25 fps uit maar toen ging het beeld opeens raar doen, alsof je dronken bent, maar dat was ik niet (dat weet ik 100% zeker) om het wat te verduidelijken heb ik hier een filmpje op youtube hiero hopelijk kan iemand mij helpen om dit te verhelpen, alvast bedankt GTA4, legaal kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hey,ik heb dus de 2e patch geïnstalleerd via GFWL en gta 4 opnieuw opgestart, hij werkte de eerste paar minuten fantastisch en de framerate kwam nu wel boven de 25 fps uit maar toen ging het beeld opeens raar doen, alsof je dronken bent, maar dat was ik niet (dat weet ik 100% zeker) om het wat te verduidelijken heb ik hier een filmpje op youtube hiero hopelijk kan iemand mij helpen om dit te verhelpen, alvast bedankt GTA4, legaal kopen. 'k heb m legaal gekocht voor 45 euro bij e-plaza op de dag dat ie in de winkels lag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 probeer eens een email te sturen naar rockstar voor je probleem....(Als ze een klantenmail hebben ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yosata Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2009 laat maar, het is al over, het was slechts eenmalig. Blijft vreemd maar ja... dit topic kan gesloten worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.