Jump to content

Trophies


OGfromDC

Recommended Posts

Ow ik dacht dat je ook offline tropy's kon behalen.. en ik heb de ps3 nog niet zo lang, dus met die savegames begrijp ik niet zo goed.. maar het is nu toch niet zo dat ik dan het spel geen 100% kan uitspelen of wel??

Link to comment
Delen op andere websites

Offline kan je ook Trophies krijgen hoor, je moet alleen er voor zorgen dat je de update gehad hebt van de trophies, wat via het internet moet. Nadat de update geïnstalleerd is, én je een nieuwe savegame start (een slot waarop je kan saven) dan zal je de trophies kunnen behalen. Je kan aan een savegame zien of je er trophies kan in halen door hem op te starten, en in het begin zal er dan staan Trophies are available. Als er staat dat ze niet beschikbaar zijn, dan moet je een nieuwe savegame starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Offline kan je ook Trophies krijgen hoor, je moet alleen er voor zorgen dat je de update gehad hebt van de trophies, wat via het internet moet. Nadat de update geïnstalleerd is, én je een nieuwe savegame start (een slot waarop je kan saven) dan zal je de trophies kunnen behalen. Je kan aan een savegame zien of je er trophies kan in halen door hem op te starten, en in het begin zal er dan staan Trophies are available. Als er staat dat ze niet beschikbaar zijn, dan moet je een nieuwe savegame starten.

Ik kan geen trophy's halen als ik offline ben. :N

Maar als je je ps3 nog niet lang hebt dan ligt het niet aan een oude savegame dus moet je online spelen op je ps3. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Offline kan je ook Trophies krijgen hoor, je moet alleen er voor zorgen dat je de update gehad hebt van de trophies, wat via het internet moet. Nadat de update geïnstalleerd is, én je een nieuwe savegame start (een slot waarop je kan saven) dan zal je de trophies kunnen behalen. Je kan aan een savegame zien of je er trophies kan in halen door hem op te starten, en in het begin zal er dan staan Trophies are available. Als er staat dat ze niet beschikbaar zijn, dan moet je een nieuwe savegame starten.

Ik kan geen trophy's halen als ik offline ben. :N

Maar als je je ps3 nog niet lang hebt dan ligt het niet aan een oude savegame dus moet je online spelen op je ps3. :Y

Strange... Hannes heeft wel gelijk hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...