WebsterNL Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo mensen, Ik ben nieuw hier maar ik heb een vraag. Ik heb GTA4, en op me andere PC met XP werkt de game vlekkeloos. Specs daarvan: XFX 8800 Ultra Intel Core 2 Duo @ 3ghz Asus Striker Extreme 3GB Ram PC met Vista: XFX 260 GTX in 2WaySLI Intel Quadcore i7 Proc @ 2.9 Ghz 4GB RAM in Triple Channel DFI Moederbord (Exacte naam moet ik nog even op zoeken) Ik weet niet wat hier aan de hand is, de eerste PC kan hem makkelijk aan en hij stottert niet. En de andere PC, kan ik een paar meter lopen word ik naar bureaublad gegooid en moet hij het spel afsluiten. Ik dacht eerst aan vista maar misschien weten jullie een beter antwoord! Bij Voorbaat Dank! Mvg, WebsterNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Er is gister een nieuwe patch gereleasd, heb je die al geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Ik kan je verzekeren dat het niet aan vista ligt.. ik heb ook vista en geen problemen behalve dan de graphics maarja daar kan vista dus niks aan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 IV ondersteund momenteel nog geen SLI, misschien dat het probleem daar ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Heb je Windows Vista 64bit? Ik had namelijk ook problemen met mijn computer door dat ik 64bit had, nadat ik terug 32bit erop heb gezet werkt alles weer perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik speel op de Laptop mét Vista, ik heb soms het probleem dat ie Crasht maar verder geen moeite na de 2e Patch Kijk de Patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WebsterNL Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik kan je verzekeren dat het niet aan vista ligt.. ik heb ook vista en geen problemen behalve dan de graphics maarja daar kan vista dus niks aan doen Yap! Dat is het, thanks voor info! Nu maar wachten op Nvidia drivers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.