Jon-asses Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Nieuwe style, nog niet zo goed onder de knie Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Maar ik vind het wel mooi hoor! Leuk dat we weer eens wat anders van je zien, want het oogt heel verfrissend. Ik vind de vectors (toch?) onderaan in het midden wat druk ten opzichte van de rest van de sig, het is niet zo goed verdeeld. De rest is gewoon goed, weinig op aan te merken, maar ook weer niet dat ik zeg, 'wat bijzonder mooi man'. Het witte vierkant vind ik wat minder, want het staat wat raar dat er links en rechts meer pixels over is dan boven en onder. De tekst effecten onderaan zijn leuk gedaan, maar zijn wat moeilijk te zien, en past misschien niet zo goed bij deze signature. Ik zou zeggen, ga zo door, blijf dingen uitproberen, want steeds dezelfde stijl is ook niet leuk om te raten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Mooi, de achtergrond past bij het Shirt wat ie aanheeft. Het past goed bij elkaar. 9/10! Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Goede voetbalsig, goeie kleuren, mooi op elkaar afgestemd. Goed plaatje, mooie render, goede achtergrondkleuren. Ik vindt het een prima sig, omdat je zei dat je de nieuwe stijl nog niet helemaal onder de knie had. Tja, weer een mooie sig erbij Anyway, je krijgt van mij een mooie, ronde 9. Keep going Gr, Cabby Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.