Jump to content

Spel werkt niet. bestand nodig


300400500s

Recommended Posts

Ik heb binkhooked.dll of binkw32.dll nodig, kan iemand deze voor mij posten? staat gewoon bij program files. Je helpt me er erg mee. PLZ

Edit: een van deze bestanden hoort bij een trainer en die verving het oude bestand en nu werkt het spel niet meer.

Bewerkt: door 300400500s
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het een eigen schuld, dikke bult situatie, omdat je geen back-ups hebt gemaakt. Maar omdat ik in een goede bui ben:

Ik weet niet of je eigenlijk wel bestanden mag uitwisselen. Dus als het niet mag, mag een moderator het bestand verwijderen.

EDIT: bestand wordt over 48 uur verwijderd.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

En je hebt hem gedownload? want anders had je toch een reinstal kunne doen of ligt dat aan mij?

Ik zou het wel weten... GTA opnieuw installeren wat, laten we zeggen 20 minuten duurt, of één bestandje vervangen dat enkele seconden duurt.

Niet te vlug zo'n conclusie trekken. ;)

Ik weet niet of je eigenlijk wel bestanden mag uitwisselen. Dus als het niet mag, mag een moderator het bestand verwijderen.

Niks mis mee hoor, zolang het de .exe file niet is.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Dit bestand is door 300400500s opgevraagd, en liefst 4 keer gedownload. :sigaar: Zijn er dus meer met dit probleem :puh:

Ja, ik heb hem ook gedownload op mijn andere pc, zodat ik hem had als ik niet binnen die 48 uur op deze pc zat. Maar nu heb ik hem gedownload en is er 2 keer bijgekomen. Dit komt denk ik doordat ik nog niet was ingelogd en dan begint hij en dan krijg je een foutmelding. Toen heb ik gewoon ingelogd en het downloaden ging toen wel goed. Dus misschien ben ik het wel alleen geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het een eigen schuld, dikke bult situatie, omdat je geen back-ups hebt gemaakt. Maar omdat ik in een goede bui ben:

Ik weet niet of je eigenlijk wel bestanden mag uitwisselen. Dus als het niet mag, mag een moderator het bestand verwijderen.

EDIT: bestand wordt over 48 uur verwijderd.

Heb hem nu gedownload maar hij doet het niet... Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...