Danoontje_nl Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo img tool doet sinds vandaag heel erg raar.Als ik bestanden verwijder dan reageert hij niet of het duurt heel lang ik weet niet wat het probleem is.moet ik misschien img tool opnieuw installeren?alvast bedankt! grtz danoontje_nl Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Misschien kun je MultiImg tool 2.0.2.0 gebruiken. Je kunt ook Imgtool opnieuw downloaden. Grtz RD Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Ik kom er nu achter dat hij bij elk prgramma niet reageert ik heb alci img tool geprobeerd en die multi img maar alles heeft het zelfde effect,zal het misschien komen omdat ik spyware in de ochtend heb gehad? Bewerkt: 26 januari 2009 door danoontje_nl Reageren
Beagle Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik kom er nu achter dat hij bij elk prgramma niet reageert ik heb alci img tool geprobeerd en die multi img maar alles heeft het zelfde effect,zal het misschien komen omdat ik spyware in de ochtend heb gehad? Misschien ligt het aan je hele computer? Probeer eens een virusscan te doen (online virusscan). Dan kan je ook proberen je GTA3.IMG te rebuilden, misschien helpt dit ook. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo img tool doet sinds vandaag heel erg raar.Als ik bestanden verwijder dan reageert hij niet of het duurt heel lang ik weet niet wat het probleem is.moet ik misschien img tool opnieuw installeren?alvast bedankt!grtz danoontje_nl Probeer eerst eens te rebuilden. Ik had dit probleem ook heel lang geleden. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.