NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb na lange tijd weer eens een anime sig gemaakt: V1: V2: Bewerkt: 25 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
Kloep Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 Hij is heel aardig gelukt. Ik zal begin bij het grootste minpunt. Dat is de overgang van donker naar licht. Probeer dat in het vervolg wat meer in elkaar te laten overlopen. Nu is het rechts erg licht, en links erg donker. Dat staat naar mening niet heel mooi. Dit kun je verbeteren door een nieuwe layer aan te maken, en dan vervolgens met een lichte witte brush het donkere gedeelte brushen. Vervolgens kun je de opacity aanpassen naar wat jij beter vindt. Als ik de linkerkant even niet meereken, vind ik het een goed gelukte sig. Af en toe een kleine overbelichting wat je misschien nog wat zou kunnen verbeteren. Je BG is niet erg duidelijk zichtbaar dus die kan ik niet echt raten. Wat betreft de tekst, die kan ik ook niet raten. Dit omdat ik hem niet kan ontdekken. Ga zo door en blijf oefenen! Succes daarmee. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) Hij is heel aardig gelukt. Ik zal begin bij het grootste minpunt. Dat is de overgang van donker naar licht. Probeer dat in het vervolg wat meer in elkaar te laten overlopen. Nu is het rechts erg licht, en links erg donker. Dat staat naar mening niet heel mooi. Dit kun je verbeteren door een nieuwe layer aan te maken, en dan vervolgens met een lichte witte brush het donkere gedeelte brushen. Vervolgens kun je de opacity aanpassen naar wat jij beter vindt. Als ik de linkerkant even niet meereken, vind ik het een goed gelukte sig. Af en toe een kleine overbelichting wat je misschien nog wat zou kunnen verbeteren. Je BG is niet erg duidelijk zichtbaar dus die kan ik niet echt raten. Wat betreft de tekst, die kan ik ook niet raten. Dit omdat ik hem niet kan ontdekken. Ga zo door en blijf oefenen! Succes daarmee. Tekst? Die zit er niet in Maar bedankt voor je rate. De echte BG is een texture volgens DeviantART Ik heb dit iets bewerkt met belichtings effecten enzo. Ik zal het zometeen eens posten zonder me render enzo erin met alleen die afbeelding en me effecten Dit is het met effecten alleen: En dit is de V2 zonder dat zwarte : Bewerkt: 25 januari 2009 door zamg0d1 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het is knap gemaakt. Maar ik vind hem best somber, het meisje op de voorhoede is vrolijk, als ik het had gedaan had ik een kleurrijkere achtergrond gemaakt. 6.9/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het is knap gemaakt. Maar ik vind hem best somber, het meisje op de voorhoede is vrolijk, als ik het had gedaan had ik een kleurrijkere achtergrond gemaakt.6.9/10 Hoe zou ik de achtergrond vrolijker kunnen maken denk je? Bedankt voor je rate trouwens Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Goede sig, maar niet mijn stijl, maar wel leuk. Keep Going Gr, Cabby Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het is knap gemaakt. Maar ik vind hem best somber, het meisje op de voorhoede is vrolijk, als ik het had gedaan had ik een kleurrijkere achtergrond gemaakt.6.9/10 Hoe zou ik de achtergrond vrolijker kunnen maken denk je? Bedankt voor je rate trouwens Achtergrond vrolijkere kleur tegeven. Ik ben geen Pro! Ik heb geeneens Fotoshop. Ik bekijk dingen alleen van een andere kant. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Het is knap gemaakt. Maar ik vind hem best somber, het meisje op de voorhoede is vrolijk, als ik het had gedaan had ik een kleurrijkere achtergrond gemaakt.6.9/10 Hoe zou ik de achtergrond vrolijker kunnen maken denk je? Bedankt voor je rate trouwens Achtergrond vrolijkere kleur tegeven. Ik ben geen Pro! Ik heb geeneens Fotoshop. Ik bekijk dingen alleen van een andere kant. Als je geen PS hebt waarom wil je dan raten? Weet je wel wat wat is dan? Zoals een Render, Brush of Stock? (voorbeeld) Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Als je geen PS hebt waarom wil je dan raten? Weet je wel wat wat is dan? Zoals een Render, Brush of Stock? (voorbeeld) Om te raten heb je alleen ogen en een mening nodig. Om goede tips te geven heb je wél wat verstand nodig van Photoshop. De rate: Ik vind het best matig. De achtergrond is rommelig en onrustig, de render is een beetje grauw, ook door de grijze smudge eromheen. Voor de rest zie ik er niet veel in. Probeer voortaan er voor te zorgen dat de render opvalt, want ondanks de grootte doet deze dat nu niet. En verder zou je er nog wat meer mee kunnen doen. Het is een beetje flauw nu. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Als je geen PS hebt waarom wil je dan raten? Weet je wel wat wat is dan? Zoals een Render, Brush of Stock? (voorbeeld) Om te raten heb je alleen ogen en een mening nodig. Om goede tips te geven heb je wél wat verstand nodig van Photoshop. De rate: Ik vind het best matig. De achtergrond is rommelig en onrustig, de render is een beetje grauw, ook door de grijze smudge eromheen. Voor de rest zie ik er niet veel in. Probeer voortaan er voor te zorgen dat de render opvalt, want ondanks de grootte doet deze dat nu niet. En verder zou je er nog wat meer mee kunnen doen. Het is een beetje flauw nu. Wat zou ik nogmeer kunnen doen? Ik appricieer je rate maar wat zou ik nog ermee kunnen doen Reageren
Ophion Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 C4d's, photo filter, color balance, betere border, en je hebt al een redelijke sig Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 C4d's, photo filter, color balance, betere border, en je hebt al een redelijke sig Photo Philter kan je al wegstrepen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Het is knap gemaakt. Maar ik vind hem best somber, het meisje op de voorhoede is vrolijk, als ik het had gedaan had ik een kleurrijkere achtergrond gemaakt.6.9/10 Hoe zou ik de achtergrond vrolijker kunnen maken denk je? Bedankt voor je rate trouwens Achtergrond vrolijkere kleur tegeven. Ik ben geen Pro! Ik heb geeneens Fotoshop. Ik bekijk dingen alleen van een andere kant. Als je geen PS hebt waarom wil je dan raten? Weet je wel wat wat is dan? Zoals een Render, Brush of Stock? (voorbeeld) Wees blij dat er mensen zijn die je raten. Nee, ik weet niet wat een Render is. Wel wat een Brush is. En Stock dat is een Sig met niks erop. Dus een plaatje op ee normale achtergrond bijvoorbeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.