Johan06 Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Hallo allemaal, Na 2 weken geen gta gespeeld te hebben, heb ik hem vanavond weer eens uit de kast getrokken... Bij het onderdeel dat je moet inloggen for Windows live game met je MSN account (Windows live id) ging het mis. Zie hier onder de scheentjes: Ik heb dit probleem nog NOOIT gehad veder ook geen echt grote problemen gehad ofzo. Maar dit is erg jammer was net bij de laatste missie op de boot.. Ik hoop dat iemand er meer van weet ik snap het zelf niet Met vriendelijke groeten, Johan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 misschien is de server offline of ben je gebant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan06 Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 dat lijkt me wel sterk, want ik heb nog nooit online gespeelt. Ik ga het nu weer eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.