Jump to content

Hoe gaan ze het nou doen in DLC !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Hoe kun je nou de DLC van starten ?

- komt er gewoon een menu in het begin waar je kan kiezen wat je speelt ?

- de gebouwen die je met johnny in kunt, kun je die ook met niko betreden ?

- want het zou dus betekenen dat wat je alles met niko kan niet met johnny kan dus dan moet je iedere keer overschakelen of hoe doen ze dat dus dan??

- en de stastieken worden die ook apart gemaakt ?

thnx

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nou de DLC van starten ?

- komt er gewoon een menu in het begin waar je kan kiezen wat je speelt ?

- de gebouwen die je met johnny in kunt, kun je die ook met niko betreden ?

- want het zou dus betekenen dat wat je alles met niko kan niet met johnny kan dus dan moet je iedere keer overschakelen of hoe doen ze dat dus dan??

- en de stastieken worden die ook apart gemaakt ?

thnx

ik denk dat je steeds van spel moet wisselen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je nou de DLC van starten ?

- komt er gewoon een menu in het begin waar je kan kiezen wat je speelt ?

- de gebouwen die je met johnny in kunt, kun je die ook met niko betreden ?

- want het zou dus betekenen dat wat je alles met niko kan niet met johnny kan dus dan moet je iedere keer overschakelen of hoe doen ze dat dus dan??

- en de stastieken worden die ook apart gemaakt ?

thnx

ik denk dat je steeds van spel moet wisselen ofzo

Volgens mij is dat ook zo ;)

Hoe kun je nou de DLC van starten ?

- komt er gewoon een menu in het begin waar je kan kiezen wat je speelt ?

- de gebouwen die je met johnny in kunt, kun je die ook met niko betreden ?

- want het zou dus betekenen dat wat je alles met niko kan niet met johnny kan dus dan moet je iedere keer overschakelen of hoe doen ze dat dus dan??

- en de stastieken worden die ook apart gemaakt ?

thnx

Jep, alles word apart gedaan, de spellen staan helemaal los van elkaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

misschien kunnen ze als er een op de com komt dat het dan wel gewoon een expension word

dat je gewoon een instal cd krijgt die zicht add aan de gta 4 en dat je gewoon een uitgebreidere gta 4 krijgt

De DLC is een expension, alleen in plaats van dat ie op een CD zit moet je het downloaden op de Marketplace. Hij add zich aan GTA IV en dan krijg je een uitgebreide GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat je bij het starten van de game nu eerst een personage moet kiezen, en dat daarna pas alle andere verschillen geladen worden in Liberty City. Want met de DLC;

-heb je extra multiplayer modes in je ingame GSM;

-heb je idd meer interieurs open en meer wapens en motoren die spawnen e.d.

Je kan dit nog niet met zekerheid zeggen, want hier is nog niets over bekend gemaakt..

Ik ben in ieder geval erg benieuwd, vooral naar de multiplayer: Als ik de DLC heb, en ik start een nieuwe custom match, kan dan iemand die de DLC heeft ook de DLC interieurs in? De wapens gebruiken? Ik ben tenslotte Host van de game, dan...

Ik kan niet wachten om te weten hoe ze dat hebben bedacht! Wat nou als ik iemand invite, die de DLC niet heeft?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht dat je bij het starten van de game nu eerst een personage moet kiezen, en dat daarna pas alle andere verschillen geladen worden in Liberty City. Want met de DLC;

-heb je extra multiplayer modes in je ingame GSM;

-heb je idd meer interieurs open en meer wapens en motoren die spawnen e.d.

Je kan dit nog niet met zekerheid zeggen, want hier is nog niets over bekend gemaakt..

Ik ben in ieder geval erg benieuwd, vooral naar de multiplayer: Als ik de DLC heb, en ik start een nieuwe custom match, kan dan iemand die de DLC heeft ook de DLC interieurs in? De wapens gebruiken? Ik ben tenslotte Host van de game, dan...

Ik kan niet wachten om te weten hoe ze dat hebben bedacht! Wat nou als ik iemand invite, die de DLC niet heeft?? :?

Het wordt een apart spel, met ook nieuwe multiplayer modes. Dus als het goed is speel je tegen iedereen met de DLC...

Maar misschien kun je ook wel tegen gewone GTA IV spelers in de oude multiplayer modes, en tegen de DLC spelers met nieuwe wapens etc. in de nieuwe multiplayer modes.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...