kamranoi Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 aeyz iedereen k heb GTA IV voor de PC, mn maten willen het ook kope om het samen met mij te gaan spele, maar kan dat eigenlijk wel? ik begreep wel dat het op de PS3 en Xbox360 kan, maar zou het ook op de computer kunnen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roces Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ja, Als je singleplayer doet open je je telefoon en via je telefoon kan je naar multiplayer mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Idd, je opent je Telefoon en je Scrollt in het schermpje naar Multiplayer. Dan kan het maar via XBOX 360 en PS3 moet je soms wel je spel opnieuw starten voordat je kunt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Idd, je opent je Telefoon en je Scrollt in het schermpje naar Multiplayer. Dan kan het maar via XBOX 360 en PS3 moet je soms wel je spel opnieuw starten voordat je kunt spelen. Je hoeft je speel niet opnieuw starten om multiplayer te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Idd, je opent je Telefoon en je Scrollt in het schermpje naar Multiplayer. Dan kan het maar via XBOX 360 en PS3 moet je soms wel je spel opnieuw starten voordat je kunt spelen. Je hoeft je speel niet opnieuw starten om multiplayer te spelen Wel als je via je PC met vrienden gaat spelen die op Xbox360 of PS3 spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Idd, je opent je Telefoon en je Scrollt in het schermpje naar Multiplayer. Dan kan het maar via XBOX 360 en PS3 moet je soms wel je spel opnieuw starten voordat je kunt spelen. Je hoeft je speel niet opnieuw starten om multiplayer te spelen Wel als je via je PC met vrienden gaat spelen die op Xbox360 of PS3 spelen. Dat kan niet eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Ik kon het laatst wel met een Vriend. Die een Xbox heeft. @ Alleen toen stond er start het spel opnieuw op.. En open dit bericht opnieuw. @2 Dat bericht is de uitnodiging van een vriend. Voor een Game. Bewerkt: 26 januari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik kon het laatst wel met een Vriend. Die een Xbox heeft. @ Alleen toen stond er start het spel opnieuw op.. En open dit bericht opnieuw. Er is bevestigd dat je niet online kunt spelen van de pc tegen de Xbox360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dan heeft mijn vriend zeker gelogen over dat ie via de Xbox speelt. Ik vraag het hem nog wel ff. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.