Sjaak33 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Hi Mensen ben een beetje nieuw met windows live... ik heb een gecrackte versie van gta(razor 1911)...aleen ik wil online spelen...hoe en wat moet ik dit doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snipercast Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) OMG koop het spel ga het niet downloaden man. En als het kan mag het nog niet uitelegt worden;) Bewerkt: 26 januari 2009 door Snipercast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Sorry, maar wij mogen je alleen helpen als je een Orginele gekochte versie hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lajosilles Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Waarom koop je het spel niet gewoon Kost maar 37 euro (zoveel heb ik er voor betaald nieuw) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Het gratis downloaden van eender wat is illegaal en dus verboden. Er over praten op het forum, m.a.w hulp vragen is niet toegestaan. Koop de originele versie van het spel, en zo kan je zonder problemen online spelen, dat is mijn tip voor jou. Dit topic krijgt een Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts