niels.edwin Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem als ik GTA IV doe is er de eerste 5 minuten soms eerder of het duurt langer dan gaat hij stotteren en traag worden. Ik loop al sinds dat hij uit is met dit probleem, heeft iemand een oplossing? Hieronder nog wat informatie: Statistics Average FPS: 11.32 Duration: 37.38 sec CPU Usage: 100% System memory usage: 53% Video memory usage: 81% Graphics Settings Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Medium Reflection Resolution: Medium Water Quality: Medium Shadow Quality: Medium View Distance: 26 Detail Distance: 51 Definition: Off VSync: Off Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 Video Adapter: NVIDIA GeForce 8600 GT Video Driver version: 181.22 Audio Adapter: Realtek HD Audio output AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ File ID: Benchmark.cli PS. Ik heb de texture quality etc. ook al op low gehad en geen verschil daarmee. Bewerkt: 26 januari 2009 door niels.edwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Lees dit topic. Misschien helpt het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels.edwin Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Allemaal al geprobeerd misschien nog een andere tip want de FPS is niet al te best . Maar volgens Can You Run it kan hij het wel aan. Heb ook de laatste patch geinstalleerd. (A.U.B heeft iemand het zelfde probleem gehad reageer dan even als het verholpen is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik zie dat je alles op medium hebt staan. Zet de settings een op low en kijk of het werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 De 8600GT heeft niet genoeg power om het spel goed op medium te draaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik speel het op een 8600m GT en daarop lukt het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik speel het op een 8600m GT en daarop lukt het ook. Dat lijkt mij niet al te lekker lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Hoewel de kaart tot aanbevolen systeemeissen behoort, is de kaart niet goed genoeg. Ik heb een 8800GTS en die kan het spel met moeite aan op medium met acceptabele framerate (30-35) De 8600GT heb ik ook een tijdje gehad en die is veel slechter. Zet dus gewoon alles op low. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels.edwin Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Iemand nog een tip voor een goede videokaart? (budget 200 euro) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 De HD4870. Dit is één van de beter kaarten van het moment. Kost precies 200 euro. klik Of anders een 9800GTX+ voor 160 euro. klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik denk dat als je een 4870 neemt dat de processor een bottleneck word voor de prestaties van de videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Het is de op 1 na beste X2, dus dat is gewoon onzin. Die processor draait op 3 Ghz dus dat valt allemaal wel mee. Iedereen doet hier net alsof AMD crap processoren levert. Misschien dat de Athlon X2 iets minder is dan een Core 2 Duo, maar daarvoor was AMD altijd beter tegenover Intel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Het is de op 1 na beste X2, dus dat is gewoon onzin. Die processor draait op 3 Ghz dus dat valt allemaal wel mee. Iedereen doet hier net alsof AMD crap processoren levert. Misschien dat de Athlon X2 iets minder is dan een Core 2 Duo, maar daarvoor was AMD altijd beter tegenover Intel. Daarvoor ja. Ik denk dat de 6000+ de 4870 niet waard is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Er zijn er zelfs die de HD4870 gebruiken i.c.m. een 5000+, dus zal het gewoon gaan hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Ik speel het op een 8600m GT en daarop lukt het ook. Dat lijkt mij niet al te lekker lopen. Hij doet het perfect. Hij crasht soms wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.