Jump to content

GTA IV stottert/traag


niels.edwin

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem als ik GTA IV doe is er de eerste 5 minuten soms eerder of het duurt langer dan gaat hij stotteren en traag worden. Ik loop al sinds dat hij uit is met dit probleem, heeft iemand een oplossing? Hieronder nog wat informatie:

Statistics

Average FPS: 11.32

Duration: 37.38 sec

CPU Usage: 100%

System memory usage: 53%

Video memory usage: 81%

Graphics Settings

Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz)

Texture Quality: Medium

Render Quality: Medium

Reflection Resolution: Medium

Water Quality: Medium

Shadow Quality: Medium

View Distance: 26

Detail Distance: 51

Definition: Off

VSync: Off

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8600 GT

Video Driver version: 181.22

Audio Adapter: Realtek HD Audio output

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+

File ID: Benchmark.cli

PS. Ik heb de texture quality etc. ook al op low gehad en geen verschil daarmee.

Bewerkt: door niels.edwin
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal al geprobeerd misschien nog een andere tip want de FPS is niet al te best :( . Maar volgens Can You Run it kan hij het wel aan. Heb ook de laatste patch geinstalleerd.

(A.U.B heeft iemand het zelfde probleem gehad reageer dan even als het verholpen is)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de kaart tot aanbevolen systeemeissen behoort, is de kaart niet goed genoeg. Ik heb een 8800GTS en die kan het spel met moeite aan op medium met acceptabele framerate (30-35) De 8600GT heb ik ook een tijdje gehad en die is veel slechter. Zet dus gewoon alles op low.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de op 1 na beste X2, dus dat is gewoon onzin. Die processor draait op 3 Ghz dus dat valt allemaal wel mee. Iedereen doet hier net alsof AMD crap processoren levert. Misschien dat de Athlon X2 iets minder is dan een Core 2 Duo, maar daarvoor was AMD altijd beter tegenover Intel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de op 1 na beste X2, dus dat is gewoon onzin. Die processor draait op 3 Ghz dus dat valt allemaal wel mee. Iedereen doet hier net alsof AMD crap processoren levert. Misschien dat de Athlon X2 iets minder is dan een Core 2 Duo, maar daarvoor was AMD altijd beter tegenover Intel.

Daarvoor ja.

Ik denk dat de 6000+ de 4870 niet waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...