flying_rat Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Is het mogelijk om te zien op welke hoogte je je bevindt? Op wikigta staan bij alle vindplaatsen namelijk ook de hoogtes erbij vermeld, maar kan je tijdens het spelen op een of andere manier ook kijken op welke hoogte niko is? Zou het zoeken van sommige dingen een stuk makkelijker maken. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Volgensmij kun je dat niet zien, maar mischien wel in de menu's ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 eventueel later via een modificatie, mocht je hem op pc hebben natuurlijk, maar zo'n mods heb ik nog niet tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik zal zo zeggen, stel het voor aan een van de Modders op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Dat is een kleine fout op WikiGTA, want in Algonquin worden vindplaatsen die zich op de grond begeven, aangegeven met +14 terwijl dat gewoon +0 zou moeten zijn. Ik weet ook niet precies hoe het zit, waarschijnlijk wordt het getal gemeten vanaf het zeeniveau of vanaf de grond van een ander eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Hij bedoeld wat in Sa ook mogelijk is als je een Parachute draagt denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Snap ik, maar ik probeer uit te leggen waarom die hoogtes niet kloppen met het beeld in het spel zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Oh.. Verkeerd begrepen. Sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flying_rat Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Ik bedoelde het eigenlijk zoals Arjen het zei. Dat (op WikiGTA) soms bij een vindplaats +14 staat, ik boven op gebouwen aan het zoeken ben, terwijl het wapen, de duif of wat dan ook, zich gewoon op de grond bevindt. Ik denk idd ook dat ze rekenen vanuit zeeniveau. Maar eigenlijk wou ik alleen weten of je het ergens in het menu, of met behulp van een knop kon vinden hoe hoog je zat. Maar uit alle antwoorden af te leiden is dat blijkbaar niet mogelijk. Toch iedereen bedankt Groeten Leon ps. Ik heb een PS3, dus aan modificaties heb ik ook niets (toch?). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Nee geloof het niet. Wel aan Savegames maar daar gaat dit topic niet over. Bewerkt: 27 januari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.