Jump to content

Thomas Vermaelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooie sig, zoals vele voetbalsig''s. Welke tut heb je gebruikt? Want ik vindt hem best wel mooi. Goeie sig, mooie achtergrond, goed plaatje.

Keep Going

Gr,

Cabby

Geplaatst:

Ik vind ten eerste dat je moet begrijpen dat je sig niet is toegestaan op het forum. Ruim 80kb te groot en 50 pixels te hoog. Nadat Dutchy hem 2 of 3 keer heeft weggehaald, zou je dat toch wel moeten begrijpen..

Dan over je sig. Links en rechts een beetje leeg en donker. Aan je render zijn mooie effecten toegevoegd en de dubbele render geeft ook een mooi effect. Bij de render is je sig mooi, maar hij is er groot waardoor hij moeilijk op te vullen is. Zelf neem ik meestal een grootte van 450X150 of zelfs 400X150. Dit is gemakkelijker op te vullen dan 500X200.

Geplaatst:
Dan over je sig. Links en rechts een beetje leeg en donker. Aan je render zijn mooie effecten toegevoegd en de dubbele render geeft ook een mooi effect. Bij de render is je sig mooi, maar hij is er groot waardoor hij moeilijk op te vullen is. Zelf neem ik meestal een grootte van 450X150 of zelfs 400X150. Dit is gemakkelijker op te vullen dan 500X200.

Bedankt voor je tip

Ik vind ten eerste dat je moet begrijpen dat je sig niet is toegestaan op het forum. Ruim 80kb te groot en 50 pixels te hoog. Nadat Dutchy hem 2 of 3 keer heeft weggehaald, zou je dat toch wel moeten begrijpen..

Dit is de eerste keer dat Dutchy hem verwijdert :Y

Geplaatst:

Ja, dat zei Dutchy ook al. :puh: Ik geloof dat ik gek word, want ik durf toch te zweren dat ik de ene dag de sig zag staan, en de andere dag de 'Door Dutchy3010' -lijn. Maar goed, dat maakt verder niet uit. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...