Jump to content

Babymoordenaar speelde GTA IV


Flying Dutchman

Recommended Posts

Kim De Gelder, de dader van de steekpartij in het kinderdagverblijf Fabeltjesland, heeft een zware depressie gehad. De jongeman zou al sinds zijn vijftiende psychische problemen hebben en hoorde soms stemmen in zijn hoofd. De jongste maanden was zijn toestand zwaar verslechterd. Dat verklaarde zijn raadsman Jaak Haentjens vandaag.

Ouders vroegen opname

voor het volledig artikel,

http://www.hln.be/hln/nl/3484/Drama-Dender...iet-nodig.dhtml

Weer typisch dat GTA vermeld wordt. Terwijl die gast simpelweg gestoord is.

Bewerkt: door Jebus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    7

  • Danoontje_nl

    5

  • Biocount

    3

  • Dieko

    3

Weer typisch dat GTA vermeld wordt.

Waar staat dat dan in jouw link:? Lijkt wel een fabeltje :clown:

Het staat nergens in die link. ;) Eerste pagina, eerste post. Daar wordt GTA vermeld. ;)

Dit artikel gaat erover dat de ouders al hadden gevraagd om hem in de psychiatrie om te nemen.

Snap je het, of moet ik het nog eens uitleggen. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel al jaren GTA, maar heb nog niet 1x er überhaupt over nagedacht om iemand te vermoorden, laat staan baby's!

Niet? Oh, ik al verscheidene keren. :D

Wat is er lollig aan dit wat gebeurd is? :duh:

en zou ik hem het liefst zijn nek willen omdraaien, maar het wordt nu ...

Zie overigens ook mijn eerdere reactie in dit topic.

EMM?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel al jaren GTA, maar heb nog niet 1x er überhaupt over nagedacht om iemand te vermoorden, laat staan baby's!

Niet? Oh, ik al verscheidene keren. :D

Wat is er lollig aan dit wat gebeurd is? :duh:

en zou ik hem het liefst zijn nek willen omdraaien, maar het wordt nu ...

Zie overigens ook mijn eerdere reactie in dit topic.

EMM?

ja wel die vieze kindermoordenaar ik zou t door 1 van die ouders late doen maar gta krijgt wel overal weer de schuld van dat is echt mongolisch

Link to comment
Delen op andere websites

De door Het Nieuwsblad geïnterviewde verkoper was niemand minder dan FuLcRuM, één van onze gewaardeerde forumleden. Hij nam contact met ons op om te zeggen dat zijn woorden verdraaid waren: hij had immers helemaal niet bevestigd dat Kim De Gelder GTA IV gekocht had. We citeren FuLcRuM even, maar dan met zijn eigen woorden: "Op de vraag of Kim De Gelder klant was bij ons heb ik 'Ja' geantwoord; aangezien dat ook effectief zo is. Op de vraag wat hij bij ons aankocht heb ik gezegd dat ik daar geen zicht op had en het waarschijnlijk niet echt speciaal zou geweest zijn, eerder zoals een gemiddelde gamer; en dat het bovendien al van in mei 2008 geleden was dat hij iets bij ons gekocht had. Toen vroeg de journalist in kwestie of daar een GTA IV tussenzat, waarop ik heb geantwoord dat dat wel zou kunnen maar dat ik daar geen zicht op had." De journalist van Het Nieuwsblad heeft de feiten dus gewoon naar zijn eigen hand gezet, om toch maar te kunnen zeggen dat "de moordenaar gewelddadige games kocht". Kijk eens aan...

bron: 9lives.be

Dit artikel verteld genoeg bij mijn weten ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, is dit van die steekpartij in Dendermonde? lees hier Kinderdagverblijf Fabeltjesland. Tja, een steekpartij in een kinderdagverblijf leek ook maar een fabeltje, dus het doet de naam wel eer aan.[/font] Die man had toch zelf psychische problemen en veel gebruikt of gedronken ofzo? Naja, als het wat hierboven staat klopt, wat ik eigenlijk wel 't meest logisch vind, begin ik 't een wazig verhaal te vinden. Maar stel dat het echt is dat Kim de G. onze geliefde game naspeelde, dan roept 't mij nog meer vragen op:

  • Waar ziet hij in godsnaam een kinderdagverblijf of een dergelijk opvangcentrum (behalve 't ziekenhuis) in het spel?
  • Waar zouden die baby's moeten rondhuppelen, als er geen opvangcentrum is waarin baby's vrolijk huppelen?
  • Waarom aanbellen als je niet eens een deurbel hebt in GTA IV? Als je toch crimineel bezig bent, tik dan gewoon een ruitje in
  • Zou hij qua uiterlijk een beetje lijken op Niko?

Link to comment
Delen op andere websites

agh dat was toen ook met Postal 2 en Doom is gewoon panic zaaien voor niets en het zulle wel paar van tuttelbellen die niets anders te doen hebben dat games/films aftezeiken [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, is dit van die steekpartij in Dendermonde? lees hier Kinderdagverblijf Fabeltjesland. Tja, een steekpartij in een kinderdagverblijf leek ook maar een fabeltje, dus het doet de naam wel eer aan.[/font] Die man had toch zelf psychische problemen en veel gebruikt of gedronken ofzo? Naja, als het wat hierboven staat klopt, wat ik eigenlijk wel 't meest logisch vind, begin ik 't een wazig verhaal te vinden. Maar stel dat het echt is dat Kim de G. onze geliefde game naspeelde, dan roept 't mij nog meer vragen op:

  • Waar ziet hij in godsnaam een kinderdagverblijf of een dergelijk opvangcentrum (behalve 't ziekenhuis) in het spel?
  • Waar zouden die baby's moeten rondhuppelen, als er geen opvangcentrum is waarin baby's vrolijk huppelen?
  • Waarom aanbellen als je niet eens een deurbel hebt in GTA IV? Als je toch crimineel bezig bent, tik dan gewoon een ruitje in
  • Zou hij qua uiterlijk een beetje lijken op Niko?

Dit hoeft geen aanduiding te zijn. Als je gewoon een waas voor je ogen hebt. Ga je naar een plek toe en moord je.. Het heeft niks te maken met het feit dat dit in het spel zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, is dit van die steekpartij in Dendermonde? lees hier Kinderdagverblijf Fabeltjesland. Tja, een steekpartij in een kinderdagverblijf leek ook maar een fabeltje, dus het doet de naam wel eer aan.[/font] Die man had toch zelf psychische problemen en veel gebruikt of gedronken ofzo? Naja, als het wat hierboven staat klopt, wat ik eigenlijk wel 't meest logisch vind, begin ik 't een wazig verhaal te vinden. Maar stel dat het echt is dat Kim de G. onze geliefde game naspeelde, dan roept 't mij nog meer vragen op:

  • Waar ziet hij in godsnaam een kinderdagverblijf of een dergelijk opvangcentrum (behalve 't ziekenhuis) in het spel?
  • Waar zouden die baby's moeten rondhuppelen, als er geen opvangcentrum is waarin baby's vrolijk huppelen?
  • Waarom aanbellen als je niet eens een deurbel hebt in GTA IV? Als je toch crimineel bezig bent, tik dan gewoon een ruitje in
  • Zou hij qua uiterlijk een beetje lijken op Niko?

Het hoeft niet persé zo te zijn dat hij het één op één nagespeeld heeft uit een game. Het kan ook gewoon zijn dat hij geïnspireerd is geraakt door criminele activiteiten te plegen in GTA 4, bijvoorbeeld, en dat hij daardoor die moorden heeft gepleegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...