Jump to content

Babymoordenaar speelde GTA IV


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    7

  • Danoontje_nl

    5

  • Biocount

    3

  • Dieko

    3

Het ligt ook maar net aan jezelf. Sommige mensen worden heel snel agressief en geven het niet snel op, en sommige mensen denken: "Ach, verdorie. Andere keer". Dus het is niet zozeer dat je puber of volwassenen bent, het kan bij allebei erg inslaan ^_^ Films en spellen krijgen meestal de schuld, soms is dit het ook wel. Maar daar kunnen ze ook niet veel aan doen. En ze willen gewoon iets waar ze de schuld aan kunnen geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als mensen Rockstar de schuld willen geven zijn zij juist niet goed bij hun hoofd.

Rockstar kan er toch ook niets aan doen dat die man niet goed bij zijn idiote kop is? :duh:

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik ben het er niet mee eens. ik zie het zo: van voetbalspellen word je geen voedballer, van racespellen word je geen racer, en van geweldadige spellen word je niet geweldadig. die moorden zijn gebeurd omdat de dader totaal gek in zijn kop was, niet omdat hij toevallig GTA speelde. en zelfs als je achresief word van GTA spellen, komt dat omdat je dan niet helemaal 100% in je kop bent, niet door het spel, want R* kan nou ook geen rekening houden met die weinige pshichopaten. en GTA is net zo agressief als je het zelf maakt. als jealleen rondjes rijd en wacht voor het rode licht, is het niet agresief, als je iedereen afmaakt wel.

Bewerkt: door Dreack
Link to comment
Delen op andere websites

Games lijden inderdaad tot geweld, das meer dan logisch, toch moet de media niet steeds een game als dit pakken uit de grabbelton en het briefje 'schuldig' erin schuiven, net als dat Bully bijna werd verboden om redenen die niet klopten, maar Dreack, waarom bump je allemaal topics?

Link to comment
Delen op andere websites

wel een beetje een bump.

Hier in België kwam het ook op het nieuws, maar ze zeiden erbij dat hij ook een boel andere games kocht, zoals de sims en race games (ze hebben de game-mania verkoper in de buurt geïnterviewd . :7 )

Dus hij kon even goed in de sims er niet in slagen een baby te krijgen, en daardoor losgeslagen zijn.

Pf, de pers heeft toch ook niets beters te doen dan naar mogelijke oorzaken zoeken en zo de onbenulligste dingen in 't nieuws te brengen.. :N Het lijkt steeds meer dat de pers bij een psychopaat direct nagaat welke games hij speelde..

Link to comment
Delen op andere websites

Games lijden inderdaad tot geweld, das meer dan logisch, toch moet de media niet steeds een game als dit pakken uit de grabbelton en het briefje 'schuldig' erin schuiven, net als dat Bully bijna werd verboden om redenen die niet klopten, maar Dreack, waarom bump je allemaal topics?

Ik vind eigenlijk dat games helemaal niet aanstootgevend zijn tot geweld/misdrijven. Dat is het zelfde principe met films, want als iemand een vreselijk misdrijf begaat hoor je vreemd genoeg nooit dat de persoon in kwestie gewelddadige films keek. Om maar te zwijgen over bepaalde titels die genoemd worden. Terwijl o.a. Gta meteen geroepen word. Ik denk gewoon dat het puur met de persoon zelf te maken heeft. Iemand die psychisch niet goed in elkaar zit is gewoon in staat tot gruwelijke misdrijven. Maar de schuld geven aan bepaalde games vind ik gewoon nergens op slaan. Zo kun je nog 10 andere onnozele onderwerpen aankaarten. In dat optiek kan alles wel een aanleiding hebben tot die gruwelijke misdaad...

Link to comment
Delen op andere websites

Games lijden inderdaad tot geweld, das meer dan logisch, toch moet de media niet steeds een game als dit pakken uit de grabbelton en het briefje 'schuldig' erin schuiven, net als dat Bully bijna werd verboden om redenen die niet klopten, maar Dreack, waarom bump je allemaal topics?

Ik vind eigenlijk dat games helemaal niet aanstootgevend zijn tot geweld/misdrijven. Dat is het zelfde principe met films, want als iemand een vreselijk misdrijf begaat hoor je vreemd genoeg nooit dat de persoon in kwestie gewelddadige films keek. Om maar te zwijgen over bepaalde titels die genoemd worden. Terwijl o.a. Gta meteen geroepen word. Ik denk gewoon dat het puur met de persoon zelf te maken heeft. Iemand die psychisch niet goed in elkaar zit is gewoon in staat tot gruwelijke misdrijven. Maar de schuld geven aan bepaalde games vind ik gewoon nergens op slaan. Zo kun je nog 10 andere onnozele onderwerpen aankaarten. In dat optiek kan alles wel een aanleiding hebben tot die gruwelijke misdaad...

Je hebt genoeg verhalen van kinderen die auto's jatten. En ja, die zijn misschien psychisch niet goed, maar het spelen van GTA maakt dus dat ze dat na gaan doen omdat ze geen idee hebben wat dat betekent. Daarom zouden dat soort 'gestoorde' mensen het ook niet mogen spelen, maar dat is geen reden om het voor iedereen te verbieden.

Je hebt trouwens wel gelijk, over gewelddadige films hoor je ze nooit. Maar ze hebben vast als argument dat je het in een game zelf moet doen, waardoor het realistischer lijkt.

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen verwijst altijd wel naar gta maar hoe moet het dan met de moorden die er waren voordat Rockstart of GtA ooit bestond?(ik zou trouwens meer op gow 2 richten dat gta das vele malen grover)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...