Disturbed Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 heey ik ben weer eindelijk op het forum, na wat internetproboblemen, maar goed: ik zocht op internet naar gta forums, en opeens zag ik iets staan van : gta longnight mod... dus ik zoeken voor informatie erover, en het blijkt een mod te zijn, dat elke pedestrian een zombie wordt (die je aanvalt?) en dat er nieuwe wapens zijn + nieuwe easter eggs. ik ben nu aan het downloaden, ik vertel wel of het wat is of niet Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb er inderdaad wat van gelezen op het Engelse forum. Hij schijnt een leuke mod te zijn. Als je wil kan je wat screens posten (Je mag ook een link posten al de link maar NIET naar een GTA-site gaat) Reageren
Tim Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb er inderdaad wat van gelezen op het Engelse forum. Hij schijnt een leuke mod te zijn. Als je wil kan je wat screens posten (Je mag ook een link posten al de link maar NIET naar een GTA-site gaat) ik heb die mod, eigenlijk zijn er dan allemaal zombies en moet je missies doen om zombies te vermoorden, ik vind het geen leuke mod omdat het zo donker is Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 dan kan je toch de 24\7 sunshine mod dloaden Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 k heb die mod, eigenlijk zijn er dan allemaal zombies en moet je missies doen om zombies te vermoorden,ik vind het geen leuke mod omdat het zo donker is waar heb je die mod gedownload? want die ik wou downloaden was dus niet zo goed Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 overal, probeer gtagaming, die heeft em Reageren
Robienske Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Ik heb er inderdaad wat van gelezen op het Engelse forum. Hij schijnt een leuke mod te zijn. Als je wil kan je wat screens posten (Je mag ook een link posten al de link maar NIET naar een GTA-site gaat) Ik zou graag wel wat screens zien. Reageren
McDude Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 ik heb de mod ook..maar vind hem te donker en de 1ste missie is al vaag hier wat screens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.