noudjuuh Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 ik heb mijn cheatdevice en alles op me psp starten maar hoe kom ik op het menu (beetje domme vraag cker) Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hmm, bij mij start het automatisch op als ik GTA Vice City Stories aanzet. Misschien proberen het knopje L ingedrukt te houden tijdens het opstarten? Dat schijnt ook wel eens te werken Reageren
noudjuuh Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Hmm, bij mij start het automatisch op als ik GTA Vice City Stories aanzet. Misschien proberen het knopje L ingedrukt te houden tijdens het opstarten? Dat schijnt ook wel eens te werken oke ik zal het proberen alvast bedankt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Welke CF heb je? OA of M33? Reageren
noudjuuh Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Welke CF heb je? OA of M33? m33 Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Werkt beiden Vanaf 2.80 M33 werkt het gewoon Reageren
noudjuuh Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ja ik heb 4.01 m33 nog wat maar ik heb het mischien gevonden het is een umd die ik gebruikt had voordat ik hem had omgebouwd ik download nu de andere van internet af Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ja ik heb 4.01 m33 nog wat maar ik heb het mischien gevonden het is een umd die ik gebruikt had voordat ik hem had omgebouwd ik download nu de andere van internet af Aan de UMD kan het niet liggen. Heb je Kernell1:50 wel geinstalleert? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Kernel 1.50 is bedoeld om homebrew goed te laten afspelen, en niet voor cheatdevice bedoeld. Je zult er daarom ook helemaal niks aan hebben Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Om in het menu te komen moet je deze indrukken L + Pijltje omhoog Als dat niet werkt heb je CheatDevice niet goed geinstalleerd Igi0n Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) Als je cheatdevice wilt moet je dan kiezen uit: Of CheatDevice of Online? Of kan je ook CheatDevice hebben en online gaan? En wat zijn de risico's als je CheatDevice wilt? Is dat M33 illegaaal? Bewerkt: 27 januari 2009 door Tha-Ran Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Als je cheatdevice wilt moet je dan kiezen uit: Of CheatDevice of Online?Of kan je ook CheatDevice hebben en online gaan? En wat zijn de risico's als je CheatDevice wilt? Is dat M33 illegaaal? CheatDevice is gewoon legaal, gemaakt door EdisonCarter. Een figuur in de GTA Scene die onder andere veel cheats heeft uitgebracht voor een aantal games uit de GTA serie, waaronder ook SA. En dus is het vanzelfsprekend dat je online kunt gaan met CheatDevice. En er zitten geen risico's aan, omdat het niks naar je kernel flasht Dus je PSP kan niet bricken erdoor, of zo. En M33 is niet illegaal, maar 99% van de doeleinden is wel illegaal, zoals game backups afspelen op je memory stick en dat soort dingen Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Als je cheatdevice wilt moet je dan kiezen uit: Of CheatDevice of Online?Of kan je ook CheatDevice hebben en online gaan? En wat zijn de risico's als je CheatDevice wilt? Is dat M33 illegaaal? CheatDevice is gewoon legaal, gemaakt door EdisonCarter. Een figuur in de GTA Scene die onder andere veel cheats heeft uitgebracht voor een aantal games uit de GTA serie, waaronder ook SA. En dus is het vanzelfsprekend dat je online kunt gaan met CheatDevice. En er zitten geen risico's aan, omdat het niks naar je kernel flasht Dus je PSP kan niet bricken erdoor, of zo. En M33 is niet illegaal, maar 99% van de doeleinden is wel illegaal, zoals game backups afspelen op je memory stick en dat soort dingen Maar ik heb wel firmware 5.02.. kan ik daar dan M33 een keer opzetten en er later ook weer afhalen? En kan ik bijv. nog wel een firmware update krijgen als je M33 geïnstalleerd heb? Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Firmware's hoger dan 3.50 kunnen niet gedowngrade worden (Want zo moet het, ja ) en dan naar een Custom Firmware gezet worden, en je kunt het altijd weer terugzetten naar het officiële firmware. En de makers van de Custom Firmware (in dit geval M33) brengen altijd weer updates uit die veelal functies bieden die het officiële firmware ook bied, dus je bent in ieder geval geen functies armer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.